Studiul se bazeaza pe interviurile a 17 directori de marketing de top din companii mari din segmentul de retail si produse de consum precum Nestle, Johnson & Johnson, Auchan, dar si reprezentanti ai jucatorilor noi. De asemenea, printre intervievati se regasesc si cativa lideri reprezentativi, care au o viziune de ansamblu, cum ar fi profesori de marketing de renume, sefi de agentii de marketing strategic sau presedinti de asociatii europene de e-commerce.

Studiul a fost realizat de compania de consultanta de management NextContinent in 5 tari din Europa: Franta, Portugalia, Olanda, Italia si Romania – prin Ensight Management Consulting, membru fondator al NextContinent. Iata principalele concluzii si insighturi ale studiului The Data Rush:

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: By Pressmaster/Shutterstock