Rafael Campos (vicepresedinte Vtex, companie intrata recent in Romania), Celine Blanchot (EMEA Retail and CIT Marketing Manager Glory), Oana Dumitrescu (senior analytical consultant Google), Martin Shires (Business Development and Marketing Manager Glory), Adina Craciunescu (marketing manager DIANA & DIANA Supermarket), Valer Hancas (Kaulfland) si Mihai Bonca (marketing director si trainer Brand Arhitects) sunt printre cei mai recenti speakeri confirmati la Retail Arena 2018, cea mai mare conferinta de business dedicata industriei de retail, care va avea loc pe 24 si 25 octombrie, la Sheraton Bucuresti.

Ei se alatura celorlalti speakeri confirmati pentru cea de-a sasea editie a Retail Arena: Iulian Stanciu, CEO si actionar eMAG), Dragos Sirbu, CEO Flanco, Cornel Morcov (CCO FAN Courier), Alexandru Rusu (CEO Doraly), Robert Berza (general manager Fashion Days), Raluca Radu (country manager Answear.ro), Cristi Nechita-Rotta (owner Sunimprof Rottaprint), Corina Cimpoca (fondator MKOR Consulting), Cosmin Dan (senior analyst Euromonitor) si Cornel Caramizaru (director general FrieslandCampina Romania.



Devenit deja eveniment de marca pentru retailul romanesc si nu numai, retailArena 2018 va avea un lineup impresionant de speakeri, prezentari si studii exclusive, dar si workshop-uri cu informatii “hands on”.

In prima zi a conferintei, Marketing Day, Dochita Zenoveiov, fondator Inoveo, si Ana Bazga, country manager Poftis, vor sustine workshopul „Tips and tricks in building a brand for millennials: the entire journey from audit and analysis, naming, visual identity and packaging to the shelf”.

Cea de-a doua zi a conferintei, Omnichannel Day, va fi completata de workshopul sustinut de Rafael Campos, vicepresedinte Vtex, despre viitorul retailului, noile tehnologii, same day delivery si alte insighturi ale industriei.

retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG.

Evenimentul acopera atat piata locala, printr-un panel dedicat retail-ului “made in Romania”, dar si a extinderii internationale a acestora, dar si o viziune globala, evocata de playeri care activeaza pe plan mondial. Partea juridica, din ce in ce mai importanta si mai complexa, isi va avea locul intr-un panel in care vom discuta alaturi de experti ai Pelifilip.

Ca de fiecare data, evenimentul va fi unul interactiv
, in care dialogul cu speakerii va fi incurajat, urmand a avea posibiltiatea sa adresati intrebari si chiar sa discutati in privat cu acestia. In fiecare zi vor fi prezentate studii in exclusivitate, cu date relevante despre tendintele si evolutia din piata de retail, atat traditional cat si online.

Moderatorii evenimentului sunt jurnalisti business cu ani de experienta in industrie - Andra Imbrea, Andrei Panait si Alexandru Goaga - ce vor asigura doua zile pline de informatii relevante pentru toti participantii.

Pana in acest moment, partenerii evenimentului sunt: FAN Courier (omnichannel day partner), Vtex, Ropeco, Glory (gold partners), Flanco, Answear.ro, SelfPay(silver partners), Vivo!, Pelifilip si Customsoft (sponsors).

retailArena a devenit cel mai asteptat eveniment al toamnei in retail, dupa ce ani la rand a conturat cele mai importante tendinte, aducand la aceeasi masa jucatori reprezentativi. Anul trecut, evenimentul a reunit in sala peste 300 de participanti unici in ambele zile.