Alexandru Rusu este speaker la editia din acest an a Retail Arena, Tech. Community. Experience. Vino sa il asculti pe 24 si 25 octombrie, la hotel Sheraton! Detalii, AICI.

„Facem eforturi continue pentru a veni in sprijinul cat mai multor business-uri care isi propun sa creasca pe platforme online si pentru a completa gama traditionala produse. Prin urmare, am deschis platforma de e-commerce si pentru afacerile care nu desfasoara activitate in spatiile noastre, chiar daca asta inseamna, pentru noi, investitii suplimentare in facilitati si in procesul logistic. Rezultatele incep insa sa se vada: tot mai multe brand-uri adera la principiile noastre de e-commerce si vin cu produsele lor pe doraly.ro”, a a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Printre comerciantii externi care si-au listat deja produsele pe doraly.ro se numara producatorul de biciclete Pegas, Inter-Line Company, distribuitor de electronice si jucarii, Dante Cosmetics, Gimex Solutions cu produse IT&C si comerciantul de produse de curatenie si igiena Sanito.

„Listarea bicicletelor Pegas pe marketplace-ul doraly.ro a fost o miscare fireasca, in contextul in care avem un plan de dezvoltare care implica extinderea brand-ului pe mai multe canale de distributie relevante. Facem eforturi continue pentru a veni cat mai aproape de clientii nostri si pentru a facilita procesul de achizitie, iar noua platforma a Doraly raspunde nevoilor noastre”, a declarat Andrei Botescu, administratorul companiei.

In plus, platforma dezvolta si serviciul de e-fulfillment, prin care comerciantii isi pot depozita marfa in spatiile Doraly, pentru a minimiza costurile de transport. Astfel, clientul final plateste un singur pret de livrare, chiar daca comanda de la mai multi comercianti.

„Producatorii, importatorii, comerciantii pot aduce marfa la noi, pot vinde in magazine in parcul comercial sau pot vinde online, fara sa-i preocupe probleme legate de alte spatii, hale de depozitare, lant logistic, customer care sau promovare. Trebuie doar sa adere la conceptul scaderii preturilor in functie de cantitatea livrata, sa poata vinde si en-gros si la bucata si sa aiba capacitatea sa-si actualizeze stocurile in consecinta”, adauga Alexandru Rusu.

Platforma doraly.ro a fost structurata pe un model de business atipic pentru piata de e-commerce: conceputa in jurul preturilor variabile in functie de cantitatea cumparata, isi propune sa pastreze accentul pe vanzarea en-gros in online si sa devina, astfel, un jucator important in piata de e-wholesale. Pe acest model, cumparatorii beneficiaza de reduceri de peste 50% din pretul produsului la bucata si fac economii importante la comenzi in cantitati mai mari.

Lansata la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune deja 135 de comercianti, care vand, pe rafturile virtuale, peste 40.000 de produse electrice si de iluminat, articole pentru casa si gradina, bricolaj, scule, unelte si decoratiuni. Gama de articole se extinde insa in fiecare zi, iar platforma va cuprinde, pana la sfarsitul anului, peste 100.000 de produse.

doraly.ro este primul marketplace cu preturi elastice din Romania, cu vanzare en-detail si en-gros, dezvoltat si lansat de Doraly in mai 2018. Platforma beneficiaza de o investitie de peste un milion de euro si va cuprinde peste 100.000 de produse pana la sfarsitul anului. Magazinul online listeaza produsele comerciantilor, importatorilor si distribuitorilor adera la modelul de business cu preturi elastice si nu vinde produse sub brand propriu. In plus, consumatorii beneficiaza de preturi variabile in functie de cantitatea comandata din fiecare produs si de un cost unic de transport si o singura expediere, indiferent de numarul comerciantilor din parcul com ercial de la care comanda.

Infiintat in 1993, Expo Market Doraly a fost primul parc comercial specializat in produse alimentare si non-alimentare din Romania. Dezvoltat pe o suprafata de 280.000 de metri patrati, pe ambele parti ale soselei Bucuresti - Urziceni, in Afumati, Ilfov, Expo Market Doraly dispune de 850 de spatii comerciale in 31 de pavilioane, cu o suprafata totala inchiriabila de peste 84.000 de metri patrati si aproximativ 3000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Parcul comercial gazduieste peste 550 de producatori, importatori si distribuitori si o gama variata de peste 550.000 de produse.