Cu o investitie minima, compania, aflata in procedura de insolventa in portofoliul CITR, detine astazi doua showroom-uri in Cluj-Napoca si colaboreaza pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe judete din tara, printre care: Sibiu, Mures, Iasi si Cluj si exporta produsele in mai multe magazine din Germania si Italia.

„Clujana insemna in primul rand istorie si traditie, atat prin prisma longevitatii sale, cat si prin calitatea produselor pe care le fabrica. Unul dintre obiectivele noastre este sa cream mediul propice pentru adaptarea brandului la piata si sa cucerim un segment de clienti neexplorat pana acum, tineri cu varste intre 25-40 de ani. Restructurarea Clujana presupune un mix de traditie si modernitate, esential pentru salvarea acestui brand important. Ca si pana acum, CITR isi propune reintegrarea pe piata a brandurilor locale cu potential, care sa contribuie la stabilitatea economiei romanesti”, a declarat Mariana Boiciuc, partner CITR Cluj.

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana incepe in 1911, odata cu infiintarea tabacariei si a fabricii de pielarie, care a devenit rapid cea mai mare fabrica de incaltaminte din Estul Europei timp de mai multi ani. In anii ’80-’90, Clujana a fost identificata ca fiind cea mai mare fabrica din industria tabacariei din Romania, care distribuie produse atat pentru piata interna cat si pentru export.

CITR, liderul pietei de insolventa din Romania, a distribuit creditorilor peste 400 de milioane de euro in ultimii cinci ani. Cu o experienta de peste 18 ani, societatea a fost fondata cu obiectivul insanatosirii companiilor in dificultate si a reintegrarii acestora in circuitul economic, prin mecanisme inovatoare de reorganizare. CITR e parte a CITR Group, primul grup de firme din Romania specializat in remedii personalizate pentru companiile aflate in impas economic.

Sursa foto: DenisProduction.com/Shutterstock