Retail Arena 2018 este o conferinta ce se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din domeniu.

In acest an, dedicat Centenarului Marii Uniri, ne dorim sa scoatem la lumina afaceri romanesti de calitate, care s-au impus in zona de productie si comert, sa discutam despre provocarile intampinate de-a lungul timpului, precum si despre schimbarile din comportamentul de consum si reintoarcerea catre produsele romanesti.

Impreuna cu ministrul Agriculturii, vom analiza cat de deschise sunt retelele mari de retail spre a introduce in oferta lor produse romanesti, marci private realizate local, cum ajung producatorii autohtoni la cosumatorul roman si cum sustine ministerul aceste tendinte, care pleaca din dorinta clientului de a consuma produse romanesti.

RetailArena, cea mai mare conferinta de business dedicata industriei de retail, va avea loc pe 24 si 25 octombrie, la hotel Sheraton, Bucuresti. Doua zile de prezentari, studii si dezbateri, 25 de speakeri, manageri ai celor mai importate companii din retail, FMCG, marketing si alte industrii conexe si workshopuri sustinute de profesionisti in domeniu sunt principalele highlighturi ale editiei din acest an.

Rafael Campos (vicepresedinte Vtex), Liviu Ungureanu (director general Dacia Plant), Catalin Samara (director marketing si comunicare Carrefour), Celine Blanchot (EMEA Retail and CIT Marketing Manager Glory), Elena Ungureanu (country manager Visa), Oana Dumitrescu (senior analytical consultant Google), Martin Shires (Business Development and Marketing Manager Glory), Adina Craciunescu (marketing manager DIANA & DIANA Supermarket), Valer Hancas (Kaufland), Raluca Puscas (counsel PeliFilip) si Mihai Bonca (marketing director si trainer Brand Arhitects) sunt cei mai recenti speakeri confirmati la RetailArena 2018.