Producatorul de suplimente alimentare Dacia Plant, un business romanesc fondat in urma cu 16 ani, obtine aproximativ 25% din cifra de afaceri pe piata de retail. Liviu Ungureanu, director general Dacia Plant, a precizat, in cadrul conferintei retailArena, ca marii retaileri de pe piata reprezinta un canal de distributie important pentru companie si veniturile obtinute sunt in crestere in fiecare an.

“A fost interesant atat pentru noi, cat si pentru partenerii si colaboratorii nostri sa invatam impreuna cum merge acest bussines pe piata de retail. Dacia Plant a fost primul producator listat in majoritatea lanturilor de retail, inclusiv Kaufland cu care colabaram de mai bine de 4 ani. Nu ne-a fost simplu sa lucram in piata de retail pentru ca produsele noastre sunt reglemetate atat in piata farma cat si in piata de retail. Au fost si sunt destule provocari in acest domeniu. Nu ne-a fost usor sa penetram aceasta piata, dar a fost frumos pentru ca este un sector dinamic si asta ne-a facut sa ne schimbam si sa invatam in fiecare an”, a mentionat Liviu Ungureanu.

In cadrul conferintei retailArena, directorul general al Dacia Plant a mai spus ca se afla in cautarea unor solutii de promovare a preventiei pe piata de retail, dat fiind ca strategiile de comunicare in piata farma difera de cele din retail.

“Provocarile in acest bussines vin pentru ca nu avem o armonizare la nivelul institutiilor statului. Legislatia ar trebui sa fie inteleasa la nivelul tuturor institutiilor din sectorul suplimentelor alimentare. Totodata, consider ca ar trebui mai mult incurajati producatorii autohtoni de plante aromatice, pentru ca noi vrem sa avem produse romanesti, dar nu avem materie prima romaneasca suficienta. Suntem obligati sa importam aceste materii prime si cred ca daca ar fi un sprijin mai activ din partea Ministerului Agriculturii nu am mai importa”, a adaugat Ungureanu.

In acelasi timp, Liviu Ungureanu considera ca un brand romanesc va fi puternic cand va reusi sa fie puternic si undeva in afara: “Mi-as dori foarte mult ca o companie romaneasca, asa cum au reusit companiile din IT, sa ajunga sa devina un brand puternic si in afara tarii”.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners; VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri