In cadrul answear.ro, pe masura ce in ultimul an cifra de afaceri s-a dublat, rata de retur a crescut, de asemenea. „Daca inainte ne laudam ca aveam rata de retur undeva la 15%, ceea ce era mai putin decat estimarile noastre initiale, acum ne apropiem de 30%, care este media pietei de fashion”, a declarat Raluca Radu, country manager Answear.ro in cadrul retailArena.

In cadrul FashionDays, daca 10% din livrari au loc in cadrul showroom-urilor eMAG, strategie implementata de jucator inca de anul trecut, procentul retururilor in cadrul showroom-urilor este de 25%. „Clientul primeste banii pe loc, e un tool de marketing, satisfactia e mult mai mare decat in cazul unui retur clasic, astfel scadem costurile, aduce banii in ecosistem mai repede si produsul in depozit mai repede si mai atent ingrijit”, a explicat Robert Berza, general manager FashionDays.

RetailArena

Acesta a adaugat ca daca anul trecut problema retururilor in paralel cu livrarile in perioada Black Friday se intindea pana in decembrie, acum vin in intampinarea provocarilor curierilor cu posibilitatea de a ridica sau returna coletul la posta sau showroomurile Emag.

Reprezentantii FashionDays si Answear.ro au adaugat ca piata romaneasca de fashion inca nu este suficient acoperita de toate categoriile si brandurile, ca este in continuare ib crestere si ca este o chestiune de timp pana cand fashionul va deveni sectorul nr. 1 in ecommerce-ul romanesc.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners; VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu