Ea a precizat ca platile instant au fost o raritate, dar acum 86% dintre clientii Visa din Romania pot avea acces la rambursarea instant a banilor dupa o comanda online, in cazul in care vor sa returneze produsul. Recent, Visa a creat infrastructura necesara pentru ca un comerciant sa poata vira instant banii in contul clientului care a returnat un produs platit cu cardul.

Platile instant pot schimba retailul online, pentru ca este o chestiune de crestere a increderii. Acum poti comanda un produs (din fashion) cu riscul sa nu iti vina bine, dar stii ca il poti returna si vei primi banii instant in cont - Elena Ungureanu, Visa

Intrebata despre deciziile inspirate pe care le-a luat Visa in ultima perioada, managerul a raspuns ca in general in industria platilor “deciziile cele mai bune se iau in timp, dar pana acum cea mai buna decizie a fost ca Visa sa parieze pe inovatie”.

Recent, acest lucru s-a reflectat in piata locala prin sprijinul acordat platilor mobile, clientii cu carduri Visa avand la dispozitie 2 proiecte de plata cu telefonul mobil: ING Pay si BT Pay. Tinand cont ca cele doua banci sunt si cei mai mari emitenti din portofoliul Visa, Elena Ungureanu a puncat faptul ca “jumatate dintre posesorii de carduri Visa au la dispozitie acum platile mobile”.

Totusi, country managerul Visa Romania a declarat ca este inca prematur sa ofere cifre legate de adoptia platilor mobile, dar volumele incep sa se vada in sistemele Visa, dupa tranzactiile din offline si cele din online.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners: VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu