"Cea mai inspirata decizie luata in ultima perioada a fost cea de a investi intr-un nou centru sortare, care ne-a adus o capacitate de sortare de 39.000 colete pe ora. Inainte aveam trei optiuni de sortare care aveau o capacitate de 15.000 colete pe ora. Aceasta investitie inseamna ca clientii nostri isi vor primi colete mai repede. De asemenea, cu aceasta capacitate ne vom descurca mai bine in evenimentele din acest an precum Black Friday", sustine Cornel Morcov.

Solutii alternative pentru last mile delivery

"Last mile delivery ne-a preocupat foarte mult in ultimii ani. Noi am inceput sa ne gandim la alternative pentru last mile delivery acum 7-8 ani, cand exista actuala criza de personal. Nu credeam ca vom ajunge iarasi sa ne rugam sa avem oameni cu care sa lucram. Alternativele last mile au venit tocmai ca sa compenseze lipsa de personal", adauga Cornel Morcov.

"Topologia consumatorului roman este diferita fata de consumatorii din Europa Centrala si de Vest. Daca in aceste doua zone rata de retur este una extrem de mare, in Romania rata de retur este mult mai mica. Avem la clientii in zona de redicare din pick-up pointuri o rata de neridicare de 3-4%, iar pe colet point avem o rata de livrare de sub 1%, unul dintre lucruri care ni se par surprinzatoare”, a mai spus managerul FAN Courier.

FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu. FAN Courier a devenit in 2006 liderul pietei romanesti de curierat, pozitie consolidata constant datorita investitiilor si serviciilor cu valoare adaugata noi, introduse permanent.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners: VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu