Retailerii din Romania au invatat sa nu se mai uite la ce fac politicienii. Daca ar schimba ceva, pentru ca industria de retail sa functioneze mai bine, ar schimba clasa politica, a spus Dragos Sirbu, CEO Flanco, in cadrul RetailArena, conferinta organizata de wall-street.ro. Ce planuri are compania pentru acest an?

“Daca as putea schimba ceva, as schimba clasa politica. Mi-as dori sa avem o clasa politica cu un proiect de tara. Mi-as dori sa investim in sanatate, in educatie, in infrastructura”, a explicat Sirbu.

El a glumit spunand ca, de fapt, lipsa infrastructurii ii ajuta pe retailerii romani. “Faptul ca nu avem autostrazi ii tine pe cei de la Amazon la granita”, a ironizat reprezentantul Flanco starea infrastructurii din Romania.

Cu privire la planurile companiei, Dragos Sirbu a spus ca anul 2018 difera foarte mult de 2017.

“2017 a fost anul de varf al consumului, dar noi am ales sa mergem pe varianta de restructurare combinata cu dezvoltarea. Anul trecut am inchis 17 magazine nerentabile, poate si datorita online-ului. In schimb, in 2018 deschidem magazine. Maine (26 octombrie -n.r.) deschidem magazinul cu numarul 131, la Orastie”, a subliniat reprezentantul Flanco.

Strategia companiei in ceea ce priveste inchiderea magazinelor a fost bazata pe studii, derulate pentru a-si cunoaste mai bine clientii, competitia si tot ce se intampla in jurul magazinului. Datorita unui astfel de studiu, unul dintre magazinele puse pe “lista neagra” a scapat, a fost refacut si modernizat.

Referitor la vanzarile online, Dragos Sirbu a spus ca, la Flanco, 20% din comenzi sunt operate pur online, dar in general este greu de estimat in ce mediu ia clientul decizia de a cumpara. "Stim insa ca 80% dintre clienti se informeaza in online si apoi cam 55% ajung sa cumpere din magazin", subliniaza Sirbu.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners: VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri