"Europa se confrunta cu un mecanism decizional destul de greoi, probabil si dintr-o bariera lingvistica. Romania se afla pe ultimul loc in clasamentul “The digital economy and society index 2017. Desi suntem pe ultimul loc, avem capacitatea sa sarim cateva etape de dezvoltare, pentru ca in puncte procentuale cresterea pietei de e-commerce din Romania in 2017 este de 40%. Alte tari dezvoltate au in acest domeniu cresteri de sub 14%. Se estimeaza ca in 2020 vom ajunge la o piata de 5 miliarde de euro, mai mult decat dublu fata de valoarea inregistrata in 2017", a spus George Iordache, sales manager eMAG MarketPlace.

eMAG marketplace la RetailArena

Ce vanzari are eMAG MarketPlace?

eMAG MarketPlace vinde de 18 euro pe secunda, 1.090 euro pe minut, 65.417 euro pe ora si in jur de 1,57 milioane euro pe zi.

eMAG marketplace la RetailArena

Totodata, eMAG ii sfatuieste pe cei care isi doresc sa inregistreze vanzari mai mari cu magazinul online sa tina cont de:

  • Ilustratii: Pozele sunt foarte importante. Un produs cu 5 poze are cu 40% mai mult succes decat un produs cu o singura poza.
  • Titlu si descrierea produsului: 78% din clienti sunt influentati de descrierea produsului in decizia lor de cumparare.
  • Reviews: 92% din clienti citesc online review-urile si testimonialele; 88% din clienti au incredere in review-uri; 72% spun lucruri pozitive in review-uri si testimoniale.

Partenerii RetailArena 2018

Omnichannel day partner: FAN Courier

Gold Partners: VTEX, Ropeco, Glory, Visa

Silver Partners: Lidl, Selfpay, Mastercard, Yieldigo, Flanco, Answear.ro, eMag Marketplace, MKOR Consulting, PeliFilip, Tetra Pak, CustomSoft, Euromonitor International

Sponsori: CVI, Smart ID, Cushman Wakefield Echinox, Expert Software, Veranda, Vivo!, ORTec, Harvest, Euro Testing

Sursa foto: Ovidiu Udrescu