Diana este unul dintre cei mai independenti retaileri de pe piata din Romania. A ajuns la 51 de magazine in 5 judete si planuieste noi deschideri. In plus, retailerul se afla in plin proces de retehnologizare, investitie care se ridica la 4-5 milioane de euro. Adina Craciunescu, director de marketing Diana & Diana Supermarket, a vorbit la conferinta retailArena, organizata de wall-street.ro, despre capacitatea de productie a firmei, principalii clienti, investitii, dar si despre planurile de extindere.

Diana & Diana Supermarket este un business 100% romanesc, lansat la inceputul anilor '90. Retailerul s-a desprins din afacerea de productie de carne si preparate din carne a familiei Craciunescu.

"Plecam de la partea de crestere a animalelor, nu la capacitati foarte mari sau care sa ne fie suficiente pentru procesare, urmand tot lantul: partea de abatorizare, fabricare a produselor si preparatelor din carne. La abatorizare avem o capacitate de 60 de capete la ora la porc, 40 la vita, 50 la ovine. Transam in jur de 220 de tone pe saptamana si producem circa 150 de tone de mezeluri pe saptamana. Pe poarta fabricii ies zilnic in jur de 200 de tone de produse si preparate de carne Diana", a declarat Adina Craciunescu, pentru wall-street.ro.

Retailerul are un mix divers de clienti, iar printre cei mai mari sunt lanturile de supermarketuri Kaufland, Mega Image si Carrefour. "Ne impartim intre producatori mai mici sau mai mari: carmangerii, HoReCa, retailer-ul traditional, dar suntem prezenti si in cele mai mari lanturi internationale, atat sub brandul Diana, cat si private label (Kaufland, Mega Image, Carrefour)", a adaugat Adina Craciunescu.

Produsele Diana ajung si pe pietele din Europa, in prezent mai putin decat in ultimii ani. Strategia retailerului este sa se concentreze pe piata interna, unde exista o cerere mare, insa exista planuri si pentru extinderea internationala.

"Nu e usor sa exporti peste granita produse romanesti, insa nu de asta nu o facem la scara mai mare. Insa avand o cerere atat de mare pe piata din Romania, am preferat sa facem lucrul asta foarte bine aici", a mai spus directorul de marketing Diana.

In prezent, retailerul este intr-un proces de retehnologizare si de marire a capacitatii de productie, insa la anul, atunci cand procesul se va finaliza, se vor concentra mai mult si pe exporturi. Numai investitia in retehnologizare pentru partea de abator si fabrica se ridica la 4-5 milioane de euro.

La inceputul anului, in luna februarie, retailerul a lansat un proces de rebranding, pe care il va finaliza in 2019. In paralel, compania lucreaza si la extinderea in plan national, astfel ca in 2019 vor deschide noi supermarketuri.

Citeste si: Adina Craciunescu: Cifra de afaceri a grupului de firme Diana a depasit anul trecut 100 milioane euro

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri