Retailerul Hervis Sports va incheia anul acesta cu un numar total de 36 de magazine, iar anul viitor are in plan o noua etapa de extindere, care include 10 unitati.

"La sfaristul anul acestuia an 2019 vom avea 36 de magazine, vor mai urma 4 deschideri de magazine, anul acesta intr-o perioada foarte scurta. Avem in plan si 10 deschideri anul viitor, dar depindem de dezvoltatori, daca vor livra centre comerciale", a declarat Catalin Pozdarie, director general Hervis Sports & Fashion Romania, in cadrul evenimentului Retail Arena, organizat de wall-street.ro.

Managerul spune ca magazinele vor fi deschise in orase cu putere ridicata de cumparare, fara a da detalii despre acestea.

Noi mergem in centre comerciale, retail parcuri, depinde de puterea de oras si de puterea de cumparare si de concurenti.

Cum pierd companiile "felia de tort" a clientilor de retail

"Sunt foarte multe companii care intra pe piata din Romania, sub mirajul acesta ca este in crestere puterea de cumparare, insa trebuie sa ne gandim ca acest indicator nu creste la fel de repede ca numarul de concurenti. Adica daca pe o piata intra foarte multi concurenti, taie din felia de tort pe care o ai", a precizat Pozdarie.

Evenimentul retailArena se adreseaza atat marilor lanturi de retail, magazinelor online cat si furnizorilor de servicii, specialistilor in logistica si marketing, proprietarilor de spatii comerciale si producatorilor din FMCG. retailArena 2019 este un eveniment sustinut de: Carrefour Romania, eMag, VTEX, Fan Courier, Mastercard, CustomSoft, Iulius Town, Metro, Answear.ro, Enterprise Concept, Filip & Company, La doi Pasi, Hervis, Leverage, ING, SAP, Colliers, JYSK, Danone, Cushman & Wakefield, Quik, Cris-Tim, Mondelez, Kik, Environ si Altex.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri