Elefant.ro organizeaza pentru prima data Singles’ Day, alaturandu-se astfel celui mai mare eveniment de shopping din lume, iar pe 12 noiembrie, elefant.ro va da startul campaniei de Black Friday. Peste 100.000 de produse vor intra in ofertele ambelor campanii, se arata intr-un comunicat de presa.

“Am constatat in anii precedenti ca multi romani deja se gandesc la cadourile de final de an si incep cautarile tot mai devreme in fiecare sezon. In 2019, elefant.ro va da startul campaniilor de reduceri de la final de an cu Singles’ Day, cel mai mare eveniment de shopping la care participa anual sute de milioane de consumatori din intreaga lume. Estimam ca la finalul saptamanii viitoare vom avea de livrat jumatate de milion de carti, 100.000 de parfumuri si zeci de mii de alte cadouri. Ambele evenimente de shopping vor fi comunicate exclusiv in medii digitale. Acesta este pariul nostru in 2019”, declara Radu Metes, Head of Marketing la elefant.ro.

Elefant.ro anunta ca a dublat echipa de procesare a comenzilor, a majorat suprafata centrului de depozitare si a optimizat fluxurile de livrare pentru reducerea timpilor de expediere a coletelor catre clienti.

“O treime dintre comenzi ne asteptam sa fie livrate prin reteaua de pickup-points din intreaga tara”, adauga Radu Metes.

Toate comenzile din aceasta perioada vor fi gata de livrare in maximum 48 de ore, anunta Elefant.ro.

Fondat in 2010, elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din Romania, oferind celor aproape doua milioane de clienti o gama de produse cu livrare prin curier sau in punctele de livrare din Bucuresti si din tara. Elefant s-a extins si in afara tarii deschizand o filiala la Chisinau, in Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri