Auchan Retail Romania a inaugurat vineri, 29 noiembrie 2019, cel de-al treilea magazin pe format supermarket, in incinta centrului comercial Bucur Obor, anunta compania printr-un comunicat de presa.

Supermarketul Auchan Obor are o suprafata de 2.500 de metri patrati, peste 14.000 de articole in magazin, peste 1.000 de locuri de parcare, 13 case clasice si 4 rapide (self-checkout).

In magazin se gasesc peste 14.000 de produse alimentare si non-alimentare. In Auchan Obor sunt case clasice si case inteligente – self-checkout – unde clientii scaneaza si platesc singuri, dar si servicii suplimentare, precum plata facturilor. Magazinul va functiona zilnic, intre orele 8:00 - 22:00.

Noul supermarket integreaza si conceptul „Bucataria Mea”, unde se vor regasi feluri de mancare gatite de bucatarii proprii, printre care: produse grill, garnituri, salate, dar si sandwich-uri si produse de cofetarie, patiserie si panificatie, proaspat coapte.

Prin deschiderea Auchan Obor, reteaua magazinelor sub marca Auchan a ajuns la 36 de puncte de vanzare, din care 33 hipermarketuri si 3 supermarketuri. Ea este completata de cele 24 magazine de proximitate MyAuchan, din care 15 in statiile Petrom prin intermediul parteneriatului cu OMV Petrom si 9 stand alone.

Cu peste 280.000 m2 suprafata neta de vanzare, Auchan Romania are aproximativ 10.000 de angajati, o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri