De asemenea, Auchan Turda pune la dispoziția comunității locale atât case clasice, cât și case inteligente – self-checkout – unde clienții își scanează și achită singuri cumpărăturile, precum și o serie de servicii suplimentare, precum plata facturilor. Magazinul va funcționa zilnic, în intervalul 8:00 - 22:00

Noul supermarket Auchan propune o acoperire completă a nevoilor alimentare ale clienților, oferind atât produse proaspete (carmangerie, brutărie, pescărie, mezeluri și brânzeturi, lactate, ready to eat, ready to cook, piața Auchan, etc.), cât și produse de băcănie (dulciuri, sărate) și articole Bio&Eco, special dedicate pentru a susține un stil de viață sănătos. Selecția de produse alimentare este completată de universurile nealimentare, supermarketul Auchan Turda oferind game complexe de articole de îngrijire și frumusețe personală, spălare și întreținerea casei, precum și mii de produse pentru nevoile de uz cotidian din categoriile auto, bricolaj, textile, bagaje, grădină și multe altele.

Deschiderea Auchan Turda are o semnificație aparte pentru noi, pentru că aducem pentru prima dată în Transilvania formatul nostru de supermarket, mai precis cel de mari dimensiuni. Dotările magazinului sunt prietenoase cu mediul, am ales soluții moderne pentru casele de marcat și etichete electronice. Totul pentru a completa diferența Auchan în comunitatea turdeană: game largi de produse alimentare la prețuri mici zi de zi, ofertă extinsă de produse proaspete fabricate în locație, selecția noastră de produse pentru un stil de viață sănătos și sortimentație variată de produse nealimentare de uz cotidian. Aș vrea să adresez, cu această ocazie, mulțumiri echipelor și furnizorilor care au contribuit la realizarea acestui proiect și să salut, în mod particular, întregul suport oferit de către partenerul nostru Dedeman.”, a declarat Ioana Toșa, Director Regional Auchan România.

Nu în ultimul rând, și Auchan Turda se aliniază acțiunilor de sustenabilitate derulate de către companie, noul magazin devenind și punct de colectare a uleiului uzat. Astfel, clienții pot contribui la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar folosit și predarea acestuia în magazinele Auchan, pentru a fi, ulterior, valorificat în industria de biocombustibil. În funcție de cantitatea de ulei predată, clienții pot primi la schimb apă sau detergent de vase. De asemenea, în incinta magazinului sunt amplasate și containere speciale unde clienții sunt încurajați să recicleze becuri, baterii, carton, hârtie și plastic.

Prin deschiderea Auchan Turda, rețeaua magazinelor sub marca Auchan ajunge la 38 de puncte de vânzare, din care 33 hipermarketuri și 5 supermarketuri. Aceasta este completată de cele 26 de magazine de proximitate MyAuchan, din care 17 în stațiile Petrom prin intermediul parteneriatului cu OMV Petrom și 9 stand alone.

Supermarketul Auchan Turda, în cifre:

  • 1.900 m2 suprafață de vânzare
  • Peste 11.000 de articole în magazin
  • 150 de locuri de parcare dedicate în parcarea Dedeman

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse și, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant - lamasa.auchan.ro și de florărie - florarie.auchan.ro.