Noul serviciu de shopping al Zappos - pantofi la bucată sau perechi cu mărimi diferite - a intrat în faza de testare la mijlocul lunii iulie și se adresează celor care poartă măsuri diferite, dar și persoanelor care au suferit amputații ale membrelor sau, pur și simplu, celor care au fost ignorați de industria de footwear și vor să poarte pantofi diferiți în picioare, scrie abcnews.com.

Reprezentanții magazinului online Zappos spun că noua opțiune de shopping a fost cerută de clienții săi de ani buni, însă cererile au crescut în 2017, când a fost lansat site-ul Zappos Adaptive, care vinde haine și încălțăminte mai ușor de îmbrăcăt și purtat, pentru persoane cu dizabilități.

Citește și: Românii cumpără din ce în ce mai mult online în pandemie, cu precădere articole sportive și de sezon

Zappos, companie deținută de gigantul online Amazon, spune că testează vânzarea pantofilor la bucată cu 6 branduri în faza inițială, printre care Converse, New Balance și Nike. Deși gama inițială este destul de restrânsă, reprezentanții magazinului online Zappos vor să o extindă - în curând, speră.

Pentru început, gama de încălțăminte care se va vinde la bucată va cuprinde 80 de pantofi, în diverse stiluri și culori, atât pentru adulți, cât și pentru copii. Pantofii la bucată vor costa mai puțin decât o pereche, cu prețuri cuprinse între 18,50 dolari până la 85 de dolari.

Reprezentanții Zappos spun că au cumpărat perechi de pantofi de la brandurile de footwear și că au fost nevoiți să facă modificări în depozit, astfel încât perechile să poată fi împărțite. Scopul retailerului este să convingă producătorii de încălțăminte să le vândă pantofii la bucată dacă testul se dovedește a avea succes.

Vezi și: Cum au fost facuti papucii tai Gucci? Sunt sau nu originali? Transparenta ca serviciu

Sursa foto: izzet ugutmen/Shutterstock