Yves Saint Laurent Beauty a deschis primul boutique din Europa în București, în centrul comercial Băneasa Shopping City. Magazinul YSL le oferă pasionaților de frumusețe produse de parfumerie, make-up și skincare și este cel de-al douăzecilea magazin propriu operat de L’Oréal România.

YSL Beauty boutique oferă acces la produse și servicii exclusive, care nu sunt comercializate în alt magazin pe teritoriul țării, precum colecția de parfumerie Le Vestiaire Des Parfums sau cea pentru îngrijirea excepțională a pielii – Or Rouge. Pentru o experiență YSL completă, tehnologia ModiFace va integra componente de realitate augmentată și inteligență artificială, care vor ajuta consumatorii să aleagă cele mai potrivite produse de machiaj.

„Suntem încântați că am reușit să deschidem primul boutique monobrand al brandului Yves Saint Laurent din Europa în România, la București, în Băneasa Shopping City. A fost o muncă enormă în spatele acestui proiect. O echipă talentată și super motivată a făcut posibilă „oferirea” acestui spațiu unic consumatorilor din România, în premieră europeană”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Lux din cadrul L’Oréal România.

„Experiența de consumator va fi la cote maxime pentru toți cei care ne vor vizita. În primul rând vorbim despre o gamă completă de produse, pentru toate categoriile în care brandul este prezent: make-up, skincare, parfumerie și, în premieră în România, gama de parfumuri de nișă de la YSL – Le Vestiaire des Parfums. Vom pune accent pe serviciile oferite consumatorilor noștri, începând de la consilierea profesională și personalizată a fiecărui client și terminând cu serviciile de gravură a produselor alese. Aplicația Modiface, prezentă în boutique, va asista clienții în alegerea potrivită a culorilor de make-up. Ne dorim ca Boutique-ul YSL să devină o nouă destinație de beauty „haute-couture”, unde clienții vor fi introduși în universul unui brand care are puterea și resursele creative de a se reinventa permanent. Odată pătruns în universul Yves Saint Laurent este imposibil să nu găsești produsele cu care să te identifici și de care să devii dependent”, completează Cosmin Ban.

YSL Beauty face parte din portofoliul L’Oréal România din 2013, odată cu lansarea Diviziei de Produse de Lux. În prezent, Divizia de Produse de Lux a L’Oréal România oferă consumatorilor 11 mărci exclusiviste și operează 11 magazine proprii, sub patru brand-uri diferite (Kiehl’s, Atelier Cologne, Armani Beuty și YSL Beauty).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri