Nestle, unul dintre cei mai mari jucători din industria produselor alimentare și de băuturi, a înregistrat vânzări totale de 41,2 miliarde franci elvețieni în primele șase luni ale anului. Acestea sunt în scădere cu 9,5% față de aceeași perioadă a anului anterior, când producătorul înregistra vânzări de 45,5 miliarde franci elvețieni.

"Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în prima jumătate a anului, raportând o creștere organică de 2,8%, cu o creștere internă reală (RIG) de 2,6% și pricing de 0,2%, creștere susținută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare și Nestlé Health Science", se arată într-un comunicat de presă.

Efectele COVID-19 asupra creșterii organice au variat semnificativ în funcție de geografie, categoria de produse și canalul de vânzări, în funcție de momentul apariției focarelor, de sfera restricțiilor și de comportamentul consumatorului. Majoritatea piețelor au înregistrat o creștere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru.

În ceea ce privește zona EMENA, în primele șase luni ale anului a fost înregistrată o creștere lentă. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creșterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă și Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creștere organică de 2,4%, cu o creștere internă reală (RIG) solidă de 2,8% și o scădere a prețurilor de 0,4%. Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10,0 miliarde CHF.

Pe plan local, anul acesta compania Nestlé și-a îmbogățit portofoliul cu produse precum NESCAFE 3in1 – cu o nouă rețetă, în urma renovării întregului portofoliu și lansării de sortimente noi și răcoritoare - NESCAFE 3in1 Frappe și, în ediție limitată, NESCAFE 3in1 Frappe Caramel, precum și a lansărilor Purina Gourmet Nature’s Creations, Maggi 5 Minute, Kit Kat Gold și Ruby, Nesquik All Natural Ready to Drink, Cheerios Ovăz, After Eight ediție limitată de vară cu mentă și aromă de căpșună, precum și noi sortimente inovatoare JOE: Joe Coconut Dreams, Joe Summer Dreams - napolitane cu foaie colorată și cremă de lapte cu aromă de banană și căpșună, acestea fiind deja disponibile în magazinele din țară.

Nestlé este prezentă în 189 de țări din întreaga lume și are peste 308.000 de angajați. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie cu peste 2.000 de branduri, precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nido. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri