METRO Cash & Carry România anunță numirea unui nou director executiv al companiei. Începând cu data de 1 octombrie 2020, Adrian Ariciu va ocupa funcția de Chief Executive Officer (CEO), preluând atribuțiile lui Roland Ruffing, cel care s-a aflat în această poziție executivă în ultimii patru ani.

Adrian Ariciu activează în cadrul grupului german atât la nivel local, cât și internațional, de peste 20 de ani. Doctor în economie, cu experiență în dezvoltarea și implementarea strategiilor de business în industria de retail și de comerț cu ridicata, Adrian Ariciu și-a început cariera în METRO Cash & Carry România în martie 2000, în Departamentul Achiziții și Mercantizare pentru Produse Alimentare, ocupând, ulterior, mai multe funcții de management în cadrul companiei precum șef al Departamentului Achiziții Alimente Uscate și sef al Departamentului de Mărci Proprii.

Între 2013 și 2017, Adrian Ariciu a făcut parte din organizația METRO Cash & Carry Ucraina, unde a avut o contribuție decisivă la transformarea modelului de business în comerț cu ridicata. În septembrie 2013, a fost numit în funcția de director al Departamentului Achiziții Alimente Uscate în cadrul METRO Cash & Carry Ucraina, preluând ulterior, funcția de Director de Achiziții (Director Adjunct Managementul Ofertei) pentru ca în 2015 să devină Director Comercial al METRO Cash & Carry din Ucraina.

Reîntors în țară, în octombrie 2017, Adrian Ariciu a preluat funcția de Director Operațiuni în cadrul METRO Cash & Carry România, înainte de a fi numit, în iulie 2018, Director Comercial al METRO Cash & Carry Rusia, cu atribuții directe în zona de management de categorii, prețuri, marketing și aprovizionare.

Adrian Ariciu va prelua funcția de CEO al METRO Cash & Carry România de la 1 octombrie 2020, dupa o perioada de integrare și de transfer al responsabilităților care să asigure o tranziție optimă.

METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare si non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor si restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume. În exercițiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27,1 miliarde euro În octombrie 2019, METRO AG a semnat un acord de vânzare a pachetului majoritar de acțiuni al METRO China. În septembrie 2018, METRO a inițiat procesul de cesionare a Real, lanțul de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, cu cei 34.000 de angajați ai săi.

Sursa foto: MDart10/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri