În ultimii ani, sustenabilitatea a devenit mai mult decât un trend, ci o componentă pe care tot mai multe companii și-au asumat-o și au înglobat-o în strategia de business. Retailerii, cât și producătorii și-au redirecționat eforturile și bugetele pentru a oferi consumatorilor produse și servicii cât mai sustenabile, cu un impact redus asupra mediului înconjurător și social. Iar dacă la începutul anului părea că sustenabilitatea va fi trecută în categoria de “must-have” pentru companiile competitive care țin cont de noile realități de consum, pandemia de coronavirus ne-a dat peste cap planurile. Impactul crizei, atât sanitare, cât și financiare, a determinat ca unii retaileri și producători să-și regândească complet strategia pentru acest an. În acest nou contex generat de pandemia de Covid-19, unde se află obiectivul de sustenabilitate?

Vor mai continua companiile să investească în această direcție sau își vor pune planurile pe hold? Toate eforturile și avansul din ultimul an se vor fi pierdut din cauza unor alte priorități determinate de criza Covid-19? Dar consumatorul? Mai este interesat de această componentă, mai contează pentru el atunci când face achiziția? Își mai permite să aloce bugete mai mari pentru produse și alimente sustenabile?

La aceste întrebări și multe altele legate de sustenabilitate vom răspunde la următoarea ediție a retailTalks - Rethinking sustainability during a pandemic, vineri, 11 septembrie, de la ora 11:00!

Te poți înscrie gratuit la webinarul retailTalks AICI.

Ce dezbatem la retaiTalks: Rethinking sustainability during a pandemic

Vom vorbi despre cum se schimbă strategia companiilor în contextul pandemiei de Covid-19: se schimbă planurile de CSR și sustenabilitate, sunt redirecționate bugetele în alte direcții sau din contră, se va dovedi că sustenabilitatea în criza Covid-19 va fi un factor crucial ce va diferenția brandurile și companiile post-pandemie?

Vom dezbate, alături de invitații noști, ce provocări aduce noul context în strategiile companiilor privind sustenabilitatea, dar și ce direcții și oportunități noi apar.

Speakerii webinarului online retailTalks: Rethinking sustainability during a pandemic sunt:

  • Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager Mondelez România
  • Roxana Puia, Marketing Director Environ
  • Laura Ciobanu, Sustainability Manager EY România

Webinarul retailTalks - “Rethinking sustainability during a pandemic" are loc pe 11 septembrie, de la ora 11:00. Webinarul este live și va putea fi urmărit pe paginile wall-street.ro, retail.ro și 9am.ro sau pe rețelele de socializare Facebook retail.ro, wall-street.ro și retailArena. Înscrierile se pot face AICI.

Partenerii webinarului online retailTalks - “Rethinking sustainability during a pandemic" sunt Mondelez România și Environ.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri