Vanya Panayotova a ajuns la cârma L’Oreal România la începutul anului trecut, iar unul dintre obiectivele pe care și le-a stabilit pentru piața românească a fost să transforme L’Oreal în compania beauty tech numărul 1. Ceea ce s-a dovedit a fi un obiectiv mai mult decât indicat în contextul pandemiei ce avea să vină un an mai târziu și să schimbe modul de business dar și de consum, după cum a povestit Vanya Panayotova pentru retail.ro.

L'Oreal România a terminat prima jumătate a anului într-o notă optimistă, chiar și în contextul pandemiei: "2020 este un an marcat de schimbări și de o mobilizare puternică pentru adaptarea la noul context global și local. Am avut un început de an bun, care ne-a confirmat prognoza de creștere, dar pandemia a schimbat cursul planificat al lucrurilor. Timp de două luni, magazinele noastre și saloanele partenerilor noștri au fost închise, iar consumul a căpătat o nouă dinamică - preferințele consumatorilor pentru anumite categorii de produse s-au schimbat. În același timp, odată cu închiderea magazinelor și cu regulile de distanțare socială, comerțul online a cunoscut o creștere puternică", spune Vanya Panayotova.

"Ținând cont că magazinele noastre au fost închise, am fost nevoiți să ne adaptăm noului context și să stimulăm e-commerce-ul și alte soluții online care să răspundă nevoilor consumatorilor noștri. Aceste lucruri au fost posibile și datorită strategiei noastre de transformare digitală continuă. Un alt aspect foarte important al business-ului este reprezentat de partenerii noștri. În cazul saloanelor partenere, de exemplu, le-am oferit sprijin în crearea de platforme de vânzare online, acolo unde astfel de soluții nu existau", explică Vanya Panayotova.

Astfel, unele divizii L'Oreal au cunoscut o perioadă de scădere, precum cea de produse profesionale, dar au fost și alte divizii care au avut continuitate – precum cea de produse mass-market și divizia de cosmetică activă. Însă, chiar și în acestea din urmă s-au putut observa schimbări în obiceiurile de consum, explică șefa L'Oreal România.

Citește mai multe despre evoluția L'Oreal România și ce urmează în retailul de beauty pe retail.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri