L'Oreal România a terminat prima jumătate a anului într-o notă optimistă, chiar și în contextul pandemiei: "2020 este un an marcat de schimbări și de o mobilizare puternică pentru adaptarea la noul context global și local. Am avut un început de an bun, care ne-a confirmat prognoza de creștere, dar pandemia a schimbat cursul planificat al lucrurilor. Timp de două luni, magazinele noastre și saloanele partenerilor noștri au fost închise, iar consumul a căpătat o nouă dinamică - preferințele consumatorilor pentru anumite categorii de produse s-au schimbat. În același timp, odată cu închiderea magazinelor și cu regulile de distanțare socială, comerțul online a cunoscut o creștere puternică", spune Vanya Panayotova.

"Ținând cont că magazinele noastre au fost închise, am fost nevoiți să ne adaptăm noului context și să stimulăm e-commerce-ul și alte soluții online care să răspundă nevoilor consumatorilor noștri. Aceste lucruri au fost posibile și datorită strategiei noastre de transformare digitală continuă. Un alt aspect foarte important al business-ului este reprezentat de partenerii noștri. În cazul saloanelor partenere, de exemplu, le-am oferit sprijin în crearea de platforme de vânzare online, acolo unde astfel de soluții nu existau", explică Vanya Panayotova.

Astfel, unele divizii L'Oreal au cunoscut o perioadă de scădere, precum cea de produse profesionale, dar au fost și alte divizii care au avut continuitate – precum cea de produse mass-market și divizia de cosmetică activă. Însă, chiar și în acestea din urmă s-au putut observa schimbări în obiceiurile de consum, explică șefa L'Oreal România.

Citește mai multe despre evoluția L'Oreal România și ce urmează în retailul de beauty pe retail.ro.