Românii sunt în continuare interesați de produsele BIO: în prima jumătate a anului, vânzările de alimente BIO au crescut cu 18% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar cea mai dinamică categorie a fost mâncarea la borcan pentru bebeluși, care a crescut cu 72,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, scrie retail.ro.

Românii au continuat să opteze pentru alimente BIO chiar și în anul pandemiei de coronavirus. Pe o parte, acest lucru se explică prin faptul că populația s-a orientat către un stil de viață și o alimentație cât mai sănătoase. Pe de altă parte, creșterea de 18% a pieței BIO față de 2019, mai puțin accentuată decât în trecut, poate fi explicată și prin prudența și economiile făcute consumatorilor, mulți afectați pe plan financiar de impactul pandemiei de Covid-19, dar și ca urmare a aplicării în mai puține cazuri a mecanismelor promoționale sau promovării în general a acestor produse și chiar a lansărilor încetinite în acest segment BIO.

Astfel, în perioada ianuarie - iunie 2020 vânzările de alimente BIO au crescut cu 18%, în timp ce vânzările de produse NON-BIO s-au majorat cu 16%. Cele mai mari vânzări s-au înregistrat la categoria mâncare la borcan pentru bebeluși BIO, ce a crescut cu 72,4% în prima parte a anului, urmată de kefir (+13,1%) și ouă (+7,5%), arată datele RetailZoom din cadrul Jurnal de vânzări pe timp de pandemie.

Citește mai multe despre piața produselor BIO pe retail.ro.

Sursa foto: Antonova Ganna/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri