În perioada iulie-16 august 2020, categoriile alimentare și cele de îngrijire personală au crescut cu până la 15%, în timp ce produsele de îngrijire a casei au revenit și ele pe creștere, cu o rată medie de +14%, potrivit datelor Retail Zoom.

Lunile de vară iulie-august aduc pe plus vânzările din canalele de convenience, supermarketuri și de format mare. Dinamica de creștere este mai accentuată pentru produsele de îngrijire a casei, în special pentru magazinele convenience si supermarketuri. Produsele de îngrijire personală continuă saltul vânzărilor in magazinele tip convenience.

Piața FMCG a crescut cu 10,1% în săptămânile 27-33 din 2020 (29.06-16.08) versus 2019 (01.07– 18.08), astfel: produsele alimentare au înregistrat creșteri de 9,2%, produsele de îngrijire de 6,4%, iar produsele pentru casă de 13,9%.

Citește mai multe despre evoluția consumului pe perioada verii pe retail.ro.

Sursa foto: Unsplash