retailArena 2020 -RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis se va desfășura într-un format hibrid în cadrul platformei virtuale IC Virtual Events, o soluție care traduce toate beneficiile interacțiunii offline în mediul virtual.

Pornind de la impactul pandemiei de Covid-19, schimbările din comportamentul de consum și strategiile care s-au dovedit câștigătoare în acest an atipic, retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis promite să acopere toate provocările, tendințele și insighturile relevante din industria de retail, cu atât mai mult cu cât contextul generat de criza coronavirus a schimbat regulile jocului.

Te poți înscrie pentru a participa la retailArena 2020 AICI!

retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis

Primii speakeri confirmați pentru cea de-a opta ediție a retailArena sunt: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

Urmează în curând să anunțăm un nou val de speakeri! Până atunci, iată mai jos ce teme vom dezbate la retailArena 2020.

Timp de două zile, prin intermediul dezbaterilor, prezentărilor și workshopurilor, vom răspunde la întrebări de impact asupra activității retailerilor:

  • Cum s-a adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
  • Care a fost impactul crizei generate de Covid-19 asupra pieței de retail, canalelor de vânzare, segmentelor și nișelor?
  • Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri și care dintre acestea vor marca noua realitatea de consum post coronavirus?
  • Ce strategii și soluții au adoptat comercianții pentru a rămâne relevanți și ce se prefigurează în viitor în industria de retail?
  • Mai au insemnătate strategiile de sustenabilitate și cele cu focus pe experiențe în condițiile măsurilor de distanțare?