Mai puțin de o săptămâna ne desparte de retailArena 2020 - retailAboveCorona: Retailing in times of crisis. Cea de-a opta ediție a unuia dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei de retail, FCMG și eCommerce adună peste 25 de speakeri, 6 paneluri de discuții și dezbateri, 3 prezentări și 2 workshopuri. Iată mai jos programul retailArena, principalele teme de discuție și noutățile din acest an.

Timp de două zile, pe 27 și 28 octombrie, la retailArena 2020 dezbatem cum poți face comerț cât mai bine și mai profitabil în vreme de criză pornind de la impactul pandemiei de coronavirus asupra industriei. Am regândit zilele retailArena și am extins formatul panelurilor pentru a acoperi toate provocările industriei.

Te poți înscrie pentru a participa gratuit la retailArena 2020 AICI!

retailArena 2020 - Retail Strategy & Marketing Day

Cosmin Dan, senior analyst Euromonitor International, deschide conferința cu studiul “Industria de retail în era coronavirus: de la noul normal la viitorul normal”, o analiză a dinamicii industriei de retail, care scoate la suprafață câștigătorii și pierzătorii pandemiei, identifică tendințele, modelele de succes și schimbările din comportamentul de consum.

În prima zi a retailArena - Retail Strategy & Marketing Day - vom avea 3 paneluri de dezbateri și discuții unde speakeri de top din piața românească ne vor povesti despre măsurile luate, impactul pandemiei asupra businessului, cum văd evoluția în perioada următoare, ce înseamnă noul normal și ce va conta pentru consumatorul de mâine.

Alina Stepan, country manager Ipsos România, va prezenta studiul Capcana Timpului: Cum a rescris un virus regulile retailului online, realizat în exclusivitate pentru retailArena 2020, de unde vom afla dacă adopția accelerată a canalelor de achiziție online a reprezentant un pas înainte sau, dimpotrivă, o alegere forțară de împrejurări pentru consumatorii români.

În prima zi a conferinței retailArena ne dăm întâlnire cu următorii speakeri: Cornelia Nicolae (Fashion House Outlet Group), Feliciu Paraschiv (Paco Supermarkets), Adrian Câzu (Benvenuti), Adrian Nicolaescu (Mega Image), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Mihai Bonca (Brand Arhitects), Teodor Hoaghea (Grab&Go), Ionuț Vlad (Tokinomo), Adrian Cocan (Lăptăria cu Caimac), Edvin Abdulachim (Altex), Ioana Mucenic (Minio Studio), Alina Stepan (Ipsos), Bogdana Gheorghe (RetailZoom), Mădălina Stănescu (Optimized) și Cosmin Dan (Euromonitor International).

De asemenea, Bogdana Gheorghe (RetailZoom) ne va prezenta ce s-a schimbat și a răms la fel în coșul de cumpărături din martie încoace, în cadrul studiului “Impactul Covid asupra cumpărăturilor românilor din comerțul modern offline”.

Retail Strategy & Marketing Day se încheie cu un workshop susținut de Mădălina Stănescu, fondatoarea agenției Optimized, care ne va prezenta un ghid de marketing pentru retaileri: “Cum să vinzi mai mult de Black Friday și Crăciun”.

retailArena 2020: Unified Commerce Day

Pe 28 octombrie vorbim despre “noul normal “ în privința canalelor de vânzare și ce urmează după omnichannel. Vom aborda și subiectul serviciilor și platformelor de livrare ca un nou must have, precum și provocările din curierat, logistică și depozitare.

Raluca Radu (Answear.ro), Robert Berza (Fashion Days), Ioana Teodorescu (GLAMI), Cătălin Samara (Carrefour), Cornel Morcov (FAN Courier), Sînziana Pardhan (P3), Carmen Ravon (CBRE), Alin Șerban (Tazz by eMAG), Oana Antohe (eMAG Marketplace), Cristi Movilă (VTEX), Stephane Dumas (Meli Melo) și Andrei Pogonaru (Veranda Mall) sunt speakerii care vor fi alături de noi în a doua zi a retailArena.

Oana Antone, marketplace seller performance manager în cadrul eMAG Marketplace, ne va oferi tips & tricks pentru a vinde calitativ pe eMAG Marketplace în cadrul unui workshop.

Și tot pe subiectul marketplace-urilor Cristi Movilă, country manager VTEX România, alături de Andrei Pogonaru, fondator Veranda Mall, și Stephane Dumas, fondator Meli Melo, vorbesc despre cum s-a digitalizat centrul comercial Veranda Mall și cum ajută retailerii o astfel de opțiune.

Format hibrid, în platforma de evenimente virtuale

Anul acesta, în premieră, retailArena are loc în platforma de evenimente virtuale dezvoltată de InternetCorp care permite o experiență digitală completată de interacțiunile cheie pe care obișnuiam să le avem în cadrul evenimentelor offline - de la vizionare standurilor în expo zone și până la networking-ul cu speakeri și participanți.

Pentru a participa la retailArena 2020 nu trebuie decât să te înregistrezi la acest link, iar pe 27 și 28 octombrie să fii prezent în platformă pentru a explora main stage-ul cu discuții și dezbateri, download area pentru a descărca materiale utile sau networking zone pentru a socializa cu ceilalți participanți. retailArena are o audiență anuală de peste 400 de participanți, profesioniști din domeniile de retail, FMCG, eCommerce, marketing, furnizor de servicii și dezvoltatori imobiliari, iar anul acesta odată cu transferul în digital ne așteptăm ca acest număr să crească. Mai mult, participarea la retailArena 2020 este gratuită.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri