Motorul de căutare GLAMI.ro plănuiește să le genereze partenerilor de pe platformă vânzări de 28 de milioane de euro anul acesta, conform declarațiilor făcute de către Ioana Teodorescu, Marketing Manager GLAMI, în cadrul conferinței retailArena, organizată de către wall-street.ro și Retail.ro.

Efectele pandemiei și-au pus amprenta în vânzările înregistrate la nivelul magazinelor online prezente pe platforma GLAMI, instaurarea stării de urgență venind la pachet cu o scădere a tranzacțiilor, situație care s-a remediat după ce magazinele online și-au adaptat strategia.

”Luna martie a fost mai slabă decât cea de anul trecut. În schimb, începând cu luna aprilie și până acum am înregistrat un trend crescător. În luna mai am avut o săptămână în care am depășit Crăciunul din 2019”, precizează Ioana Teodorescu care estimează că anul acesta veniturile generate partenerilor de pe platformă se vor ridica la 28 de milioane de euro.

În perioada următoare platforma va lansa o secțiune specială denumită Glami Reviews, proiect implementat deja în Slovacia și Cehia și care le va permite utilizatorilor să lase review-uri în dreptul fiecărui produs după ce îl cumpără.

”Aceast tip de opțiune va ajuta consumatorii să prindă încredere în magazinele care vând pe platforma GLAMI.ro”, este de părere Ioana Teodorescu care precizează că recent, în cadrul companiei, a fost dezvoltat și un departament ce se concentrează pe tehnologii emergente precum machine learning pentru a personaliza experiența clienților care intră pe platformă.

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri