Ikea vrea să vândă electricitate, prima astfel de inițiativă va fi lansată în Suediei, dar până în 2025 Ikea speră să ofere energie regenerabilă generată și utilizată pe toate piețele, scrie Retail Detail.

De asemenea, Ikea devine un furnizor de energie: lansează un serviciu de abonament pentru energia electrică ecologică în Suedia. Utilizatorii vor primi energie electrică de la soare sau eoliană în schimbul unei taxe lunare fixe în plus față de un tarif variabil. Clienții își vor putea urmări consumul prin intermediul aplicației mobile Strömma, care „întâmplător” este și numele unei zone din provincia Stockholm.

Retailerul de mobilier pentru casă cooperează cu furnizorul său de panouri solare pentru a furniza acest serviciu. Conceptul este de a cumpăra energie electrică la bursa de energie scandinavă și să o revândă fără costuri suplimentare.

Prin achiziționarea de energie de la ferme eoliene și solare care au fost înființate în urmă cu mai puțin de cinci ani, compania vrea să încurajeze construcția unor astfel de ferme. Mai mult, clienții cu panouri solare Ikea pot folosi aplicația pentru a-și urmări consumul și a vinde singuri energia electrică pe care nu o folosesc.

Ikea dorește să extindă acest proiect de energie regenerabilă în alte țări. Până în 2025, compania intenționează să permită clienților de pe toate piețele unde sunt prezenți să utilizeze și să genereze energie verde prin propriile servicii energetice. În prezent, consumatorii pot cumpăra deja panouri solare în unsprezece țări.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri