Brandul românesc 5 to go a intrat cu produsele sale în magazinele Mega Image. Începând cu luna august, 5 to go a lansat prima line de produse dezvoltate special pentru segmentul de retail.

Consumatorii vor putea cumpăra din Mega Image gama de produse ready to drink pe bază de cafea: ESPRESSO Macchiato, CAPPUCINO Macchiato și LATTE Macchiato, ambalate în sticle de 230 ml. Acestea sunt disponibile în 150 de magazine Mega Image.

Compania a început să lucreze la acest proiect în 2020, atunci când contextul pandemic a făcut dificil accesul celor din comunitatea 5 to go la produsele din cafenele.

Produsele sunt dezvoltate în Polonia, cu un partener local. Pentru 2021, planul este de a câștiga cotă de piață pe segmentul de produse RTD din cafea, pentru ca în 2022 să poată consolida poziția la raft și să avanseze în preferințele consumatorilor.

„Retailul va rămâne o prioritate pentru noi, prin creșterea accesibilității și dezvoltarea de noi game”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Compania vrea să mai lanseze la sfârșitul acestui an o gamă vegană de biscuiți, fărăr zahăr adăugat, gluten, cu conținut ridicat de fibre, care vor fi disponibi în patru arome.

5 to go însumează în acest moment peste 250 de unități deschise la nivel național, iar obiectivele grupului sunt de a depăși 300 până la finalul anului 2021, cu accent pe dezvoltare masivă la nivel regional și consolidare în capitală.

Sursa foto: 5 to go

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri