Lidl lansează, începând cu 4 octombrie, Esmara, prima colecție de haine sustenabile pentru femei. Noua colecție va fi realizată împreună GLAMOUR, cu revista de lifestyle pentru femei. Colecția va fi disponibilă în toate magazinele Lidl din România.

Colecția oferă o serie de articole vestimentare potrivite atât pentru activitățile zilnice, cât și pentru ocaziile speciale. Noua colecție include piese vestimentare la un preț accesibil: de la rochii tricotate (49,99 lei) și cămăși clasice (39,99 lei), până la tricouri din 100% bumbac organic (19,99 lei), bluze din molton (49,99 lei), până la jeggins modelatori (39,99 lei), skinny fit din 98% bumbac organic (59,99 lei).

Articolele vestimentare sunt certificate ca textile organice și naturale, în conformitate cu Global Organic Textile Standard (GOTS). Certificarea GOTS atestă fabricarea responsabilă a materialelor textile, atât din punct de vedere social, cât și ecologic pe întregul lanț de aprovizionare, fără a utiliza substanțe nocive.

Potrivit reprezentanșilor Lidl, retailerul a obținut materiile prime din surse de încredere. Pentru producerea fibrelor de viscoză s-a folosit lemn care provine din păduri sau plantații gestionate în mod sustenabil, iar fibrele au fost produse în conformitate cu standardele etichetei ecologice europene.

Lidl România a ajuns la o rețea de peste 300 de magazine alimentare în toată țara. În 2020, Lidl a raportat o cifră de afaceri de 12,8 miliarde de lei.

Sursa foto: Lidl Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri