Campania va avea loc începând cu 15 noiembrie, iar timp de două săptămâni clienții se vor putea bucura de reduceri atât în magazinul online, cât și în aplicație.

„Campania Black Friday va avea reduceri de 15% la categoria de cosmetice. Urmează apoi o săptămână întreagă de reduceri de până la 40% la cele mai populare branduri”, au transmis reprezentanții Notino.

De asemenea, sute de produse din categoriile cosmetice, parfumuri pentru femei și bărbați, produse de îngrijire, precum și produse pentru păr vor fi la reducere.

Pentru a putea face față comenzilor de Black Friday, dar și mai ales pentru livrările din perioada sărbătorilor, Notino a investit trei milioane euro în dezvoltarea capacităților logistice. Compania se află într-un proces continuu de dezvoltare a centrului de logistică de 7.000 de metri pătrați, situat în București.

Centrul de distribuție gestionează 5.000 de colete, însă cererea crește în perioada campaniei de Black Friday până la Crăciun, fiind livrate 15.000 de colete pe zi. Anul trecut, Notino a înregistrat un număr record de 140.000 de comenzi din toată Europa într-o singură zi, la centrul de distribuție din Republica Cehă, în perioada Black Friday.

România este a patra cea mai mare țară din punct de vedere al vânzărilor, pe primele locuri clasându-se Republica Cehă și Polonia. În 2020, Notino a avut o cifră anuală de afaceri de 563 de milioane de euro, ponderea României în cifra totală de afaceri este de 8%.

În prezent, Notino activează pe 26 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi.

Sursa foto: Compania