În contextul actualei crize economico-sociale, dar și sanitare și politice, Felix Pătrășcanu, fondator și managing partner FAN Courier aduce în discuție nevoia de predictiblitate a antreprenorilor locali, cei care totodată pot rezolva și problemele cu care se confruntă țara noastră. România are în continuare multe oportunități prin prisma lipsurilor pe care le are, explică Felix Pătrășcanu în deschiderea retailArena, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.

„Trebuie să ne păstrăm otpimismul, nu întotdeauna viață îți aduce ce-i mai bun. Trebuie să credem în vremuri mai bune și să milităm pentru vremuri mai bune pentru a încheia această situație. Facem un apel ca antreprenori, ca să încheiem mai repede această criză.

Legat de PNRR, sunt bani mulți pe care România are să îi primească. România are oportunități pentru că are multe lipsuri. Rămâne stabilit acest lucru pentru mult timp de acum înainte (...)

Crizele sunt făcute să dureze o perioada finită de timp. După ce vom depăși aceste crize ne vom trezi într-un mod diferit de a gândi. Dacă noi, amtreprenorii nu ne gândim la cum merg crizele, nu vom mai exista”, a precizat Felix Pătrășcanu, fondator și managing partner FAN Courier, în cadrul evenimentului.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colosseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri