„În scurt timp vom deschide și un marketplace în România, însă nu avem încă o dată exactă, depinde de partenerul nostru Microsoft. Sperăm să lansăm marketplace-ul anul acesta, însă de anul viitor putem vorbi cu seriozitate despre această dezvoltare”, a declarat Petru Andronic, în cadrul retailArena, una dintre cele mai importante conferințe de business dedicate industriei de retail, FMCG și eCommerce.

Începând din 2019, cumpărăturile online au reprezentat pentru companie peste 20%, în unele perioade chiar și 33% (din cifra totală -n.r.). Reprezentantul Sportisimo spune că își dorește să mențină această creștere.

„Suntem în discuții cu mai mulți producători și dispuși să propunem colaborarea cu brandurile serioase. Echipa de achiziții va verifica toate brandurile care vor dori să fie prezente în marketplace-ul nostru”, precizează acesta.

Citește și retailArena 2021 | Mircea Turdean, Farmec: Negociem cu retailerii o creștere de 8-10% a prețului produselor noastre.

Izolarea a schimbat comportamentul de consum al clienților: românii au devenit mai informați înainte de a face cumpărături

Petru Andronic spune că nu pandemia a schimbat comportamentul de consum al clienților, ci izolarea. Aceștia au devenit mult mai exigenți, mai practici și au analizat mai bine oferta din piață.

Românii au cumpărat în continuare produse de la Sportisimo, iar valoarea coșului mediu de cumpărături a crescut cu circa 6% în timpul pandemiei. Odată ce restricțiile s-au ridicat, clienții s-au întors la cumpărături și în magazinele fizice.

„Consumatorii se uită la branduri care oferă servicii flexibile. Un preț bun nu este soluția suficientă dacă livrarea articolului nu este rapidă. Clientul a devenit mai informat și cumpără mai conștient. Analizează și urmărește oferta înainte de a face achiziția respectivă”, spune Petru.

Citește și retailArena 2021 | Horia Cardoș (Agroland): Declarativ toți cumpărăm produse românești, dar la raft cumpărăm ce ne vine la îndemână.

Black Friday va începe la Sportisimo pe 11 noiembrie

Black Friday reprezintă un eveniment important pentru multe branduri din piață, unde clienții vor avea acces la reduceri masive. Pentru campania din acest an, reprezentantul Sportisimo spune că se vor concentra pe reduceri la produsele preferate de clienți și anume încălțămintea pentru timpul liber. Acesta spune că noua campanie de Black Friday din 2021 va începe de pe 11 noiembrie.

„Vom încerca să oferim prețuri mai bune. Discutăm în prezent de reduceri de 10% la toată gama de produse de încălțăminte pentru adulți și copii”, spune Petru Andronic, country manager Sportisimo România.

Citește și Cum va arăta campania de Black Friday 2021 la Fashion Days.

Sportisimo, prezent de șase ani în România, deține 35 de magazine pe piața locală și un shop online. Retailerul are colaborări directe cu brandurile internaționale. Sportisimo a început ca o mică afacere de familie, în 1999, iar în prezent deține o gamă variată de echipamente sportive pe piața comercială din Cehia și Slovacia. Pe lângă e-shop, momentan compania are în jur de 190 de magazine în Europa, din care 104 sunt în Cehia, 46 în Slovacia, două în Ungaria și două în Bulgaria.

retailArena 2021: A Game of The Future, powered by Retail.ro și wall-street.ro, îl are ca Main Partner pe VTEX, iar Online Commerce Day Partner este FAN Courier. P3 Logistic Parks, Carrefour și Upswing sunt Gold Partners, DWF, eSolutions, Gun Media, Jysk, GLAMI, Iulius, Altex, eMAG Marketplace, SoftOne, Signify și Agroland sunt Silver Partners, iar Environ, Karcher, Simplify by KLG, BeeFast, MTH Digital, MerchantPro, Optimized, Colloseum și Nespresso sunt sponsori ai evenimentului.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu