Retailul rămâne domeniul în care sunt înregistrate creșteri constante, cele mai recente date INS arată că volumul cifrei de afaceri din retail în luna iulie 2022, comparativ cu luna iulie 2021, a înregistrat o creştere de 2,5%.

În plus, comparativ cu întregul an 2021, în 2022 a fost semnalată o diferență de 4,8%, datorită carburanților, dar și produselor alimentare și nealimentare. De asemenea, în România, retailul este și domeniul cu cea mai ridicată rată a angajărilor, potrivit unui studiu recent realizat de eJobs.

Pentru a afla noutățile din retail, înscrie-te AICI la cea de-a zecea ediție a retailArena2022.

Programul complet al evenimentului

  • Ziua I

Începem prima zi a evenimentului cu un fireside chat cu unul dintre cei mai importanți reprezentanți ai industriei de retail. Ion Sturza, fondatorul elefant.ro, va fi alături de noi pentru o discuție despre ce înseamnă antreprenoriat în domeniul retailului online în România.

Continuăm ziua cu o discuție amplă despre fidelizarea clienților și măsurile pe care marii retaileri le iau pentru a răspunde nevoilor consumatorilor. Iar cu ajutorul specialiștilor din industrie, vom încerca să oferim soluții problemelor de actualitate, raportându-ne și la situațiile din ultimii zece ani.

Următorul panel este dedicat aplicațiilor bancare, care ne ajută să fracționăm plățile prea mari și încercăm să înțelegem dacă ne-ar putea folosi acestea și pentru câteva economii. Aici, vom avea ca invitați reprezentanți ai TBI, Raiffeisen, Zebra și Oney.

Pentru a afla noutățile din retail, înscrie-te AICI la cea de-a zecea ediție a retailArena2022.

Nu omitem nici segmentul de logistică din retail, panel în care vom discuta despre depozite de marfă, dar și despre cei mai așteptați oameni din industrie, mai exact curierii. Alături de invitații noștri: Sameday, Cargus, Ortec, dar și reprezentați ai Iulius Mall, P3 și Masterbuild, vom dezbate despre potențiale modalități prin care să intrăm mai rapid în posesia coletelor noastre.

Nu încheiem ziua fără să stabilim câteva direcții sustenabile în marea industrie a retailului, încercând să găsim principalele măsuri prin care putem deveni prieteni cu mediul.

Imediat după ultimul panel de discuții, ne vom întâlni în cadrul workshop-urilor programate, organizate de EMAG, Gun Media, DWF, Optimized, gândite special pentru antreprenorii din industrie.

  • Ziua II

Începem a doua zi a evenimentului retailArena cu un invitat special. Rucsandra Hurezeanu, fondator și CEO Ivatherm, va vorbi în cadrul unui fireside chat despre cum construiești un brand românesc, pe care apoi îl extinzi cu succes la nivel internațional.

Continuăm ziua cu dezbateri despre Black Friday, evenimentul vedetă al industriei de e-commerce, un eveniment în care și retailerii tradiționali își pun din ce în ce mai mult amprenta, datorită investițiilor masive din ultimii ani în dezvoltarea propriilor platforme online.

Aflăm în premieră detalii despre ediția din acest an de la reprezentanții FAN Courier, Answear.ro, dar și alte companii de renume din industrie care ni se vor alătura.

Trecem de la Black Friday la sesiuni în care vor domina creativitatea și inovațiile din digital marketing. Care sunt instrumentele din industrie cu care ajungi la consumatorii digitali, dar și cum construiești campanii virale, sunt informațiile pe care le vom afla de la specialiști precum: McCann Worldgroup Romania, Gun Media, RTB House, Offerista Group, DWF, Lowe Group, dar și MTH Digital.

Rămânem pe tărâmul inovației, cu sesiuni dedicate tehnologiilor care schimbă retailerii tradiționali și îi transformă în jucători care servesc clienții atât online, cât și offline fără fricțiuni, sesiuni în care vom avea alături specialiști precum Mastercard, Motorola, Innoship, OLX Business, CustomSoft, dar și BaseLinker România.

Actualizăm lista de speakeri continuu, așa că nu uita să te înscrii AICI la retailArena pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de eveniment și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 1 și 2 noiembrie la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Cea de-a doua zi a evenimentului retailArena se încheie în forță cu workshop-urile necesare oricărui retailer ce vrea să fie relevant într-o eră în care comerțul evoluează rapid, workshop-uri susținute de către specialiști din cadrul agențiilor Gun Media și DWF.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Sursa foto: Wall-Street.ro