retailArena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate industriei de retail din România și nu numai, are loc pe 1 și 2 noiembrie, la Crowne Plaza Bucharest. În doar câteva zile, te așteptăm la eveniment pentru a-i cunoaște pe cei peste 40 de experți care vor urca pe scena evenimentului și pentru a afla ultimele trenduri din retail.

Iată cinci motive pentru care nu trebuie să ratezi ediția retailArena de anul acesta.

Patru workshop-uri intensive

Evenimentul vine cu patru workshop-uri intensive pe teme precum Shopping Ads, universul marketplace, Google Analytics 4 sau oportunitățile aduse retailerilor care fac pasul spre e-commerce.

Vă așteptăm în cadrul workshop-urilor programate, organizate de EMAG, Gun Media, DWF, Optimized, gândite special pentru antreprenorii din industrie.

Peste 40 de experți din industrie și 300 de participanți în sală

La evenimentul din acest an, ne reîntâlnim cu aproximativ 40 de jucători importanți din domeniu precum Carrefour, Altex, Cargus, FAN Courier, Emag, AFI sau Answear, pentru a vorbi despre schimbările din ultimii zece ani din industrie, dar și despre cele mai noi provocări din retail.

Toate discuțiile din această ediție a evenimentului vor fi structurate în zece paneluri, dar și prezentări pe teme specifice.

Speakerii locali și internaționali vor face o radiografie a industriei de retail din România. Aceștia vor prezenta ultimele tendințe în ceea ce privește teme precum fidelizarea consumatorilor într-o perioadă plină de provocări, gestionarea lanțurilor de logistică, adaptarea instrumentelor de plată sau organizarea unei ediții de Black Friday într-o perioadă marcată de o inflație galopantă.

Detalii în premieră despre reducerile Black Friday de anul acesta

Black Friday, evenimentul vedetă al industriei de e-commerce, un eveniment în care și retailerii tradiționali își pun din ce în ce mai mult amprenta, datorită investițiilor masive din ultimii ani în dezvoltarea propriilor platforme online va fi dezbătut în primul panel, din cea de-a doua zi a evenimentului.

Aflăm în premieră detalii despre ediția din acest an de la reprezentanții FAN Courier, Answear.ro, eMAG, dar și alte companii de renume din industrie care ni se vor alătura.

Două zile de networking

Cu peste 40 de speakeri în două zile de eveniment, dar și cu o audiență impresionantă, retailArena se transformă în motivul ideal pentru networking, mai ales după o lungă perioadă de pandemie.

Nu uita să te înscrii AICI la retailArena pentru a fi la curent cu ultimele informații legate de eveniment și pentru a te alătura specialiștilor și celor peste 300 de invitați din industrie care își dau întâlnire pe 1 și 2 noiembrie la Crowne Plaza Bucharest Hotel.

Un deceniu de retailArena

Nu numai că reunește peste 40 de experți din cadrul celor mai importante companii din industrie, dar ediția retailArena de anul acesta este și una aniversară, evenimentul împlinind zece ani.

Cu această ocazie, vom afla care au fost provocările retailerilor din ultimul deceniu, dar și ce schimbări au avut loc la nivelul industriei.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri