Lucian Baltaru, CEO Sameday, invitat în cadrul evenimentului retailArena 2022, a declarat că firma de curierat pe care o reprezintă s-a pregătit de Black Friday încă din luna august. În plus, acesta a precizat și care sunt cele mai aglomerate perioade din an pentru Sameday.

”Ne-am pregătit de Black Friday încă din luna august. Primele săptămâni din noiembrie sunt mai timide în ceea ce privește numărul de comenzi livrate, însă vârful este dat de vinerea neagră, cea mai importantă zi. După care, urmează o perioadă de zece zile, când lucrurile se mai relaxează”, a declarat Baltaru, în cadrul evenimentului.

Totodată, acesta a precizat că după Black Friday, la Sameday mai sunt înregistrate alte două vârfuri ale numărului de comenzi, mai precis, prima săptămână din decembrie și cea de dinainte de Crăciun.

”Facem teste de anduranță pentru a putea gestiona perioadele de vârf din an. Avem volume de două-trei ori mai mari în anumite zile...Anul acesta, spre exemplu, ne-am pregătit pentru a livra peste 40.000 de colete pe oră, având o capacitate de sortare de 500.000 de colete pe zi, în hub-ul din București”, a completat acesta.

În același timp, Baltaru a amintit și de recenta intrare pe piața din Bulgaria, unde Sameday se pregătește de primul Black Friday.

”Comportamentul bulgarilor e diferit de cel al românilor, e mult mai accentuat pe zona de livrări out of home și au puncte de ridicare dedicate de curierat.

Rețeaua easybox numără 3500 de unități în România și alte peste 700 în Ungaria și Bulgaria. Expansiunea rețelei easybox la nivel național și internațional este un pilon principal al strategiei Sameday de a le oferi cumpărătorilor online o experiență de consumator îmbunătățită și partenerilor săi mai multe opțiuni pe segmentul livrărilor din last-mile, precum și accesul la piețe noi.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2022

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri