Perioada aceasta din an reprezintă una dintre provocările companiilor de curierat din România. Black Friday, sărbători de iarnă și goana continuă după cadouri îi fac pe curieri să bată la ușa noastră chiar și de mai multe ori într-o zi. Ținând cont de perioada aglomerată, dar și de contextul macroeconomic actual, am întrebat-o pe Andreea Radu, marketing director Cargus, invitată în cadrul evenimentului retailArena, dacă se va mări taxa de livrare la curier.

”Taxa de livrare nu este stabilită neapărat de firma de curierat, ci face parte din politica fiecărui comerciant. Încercăm să nu transmitem impactul perioadei pe care o traversăm către clienții noștri, însă am fost nevoiți să aplicăm o creștere de tarife. Va trebui să ne obișnuim cu creșterea”, a declarat Andreea Radu, în cadrul retailArena, ediția din 2022.

Vezi și: VIDEO Black Friday 2022: Cum s-a pregătit Cargus pentru sezonul reducerilor

Radu precizează că, totuși, retailerii au la dispoziție mai multe forme de parteneriat, prin care pot reduce această taxă în buzunarul consumatorilor români.

”Avem un abonament Cargus pentru start-up-uri, care poate susține până la 200 de expedieri pe lună, practic un cost lunar care acoperă un număr de livrări”, a completat aceasta.

În plus, Radu a menționat că atenția Cargus se îndreaptă spre modernizarea centrelor logistice existente, dar și spre dezvoltarea rețelei de lockere.

”Ne raportăm la modernizarea centrelor care au nevoie de o scalare la nivel de număr de colete. Logistica nu înseamnă doar infrastructură, ci și designul unui flow. E nevoie de un parteneriat digitalizare versus infrastructură pentru a eficientiza livrarea”, a adăugat Andreea Radu.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Sursa foto: Ovidiu UDR/ retailArena 2022

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri