După doi ani în care e-commerce-ul a crescut într-un ritm alert s-au intensificat și discuțiile privind oferirea unei experiențe mai digitale pentru consumatori atunci când aleg canalele offline. Prezenți în cadrul conferinței retailArena, Daniel Nicolae, CEO & Co-founder Innoship, și Simeon Geisman, reprezentant Zebra Technologies, au vorbit despre rolul tehnologiei în procesul de livrare și soluțiile care pot îmbunătăți experiența clienților care trec pragul retailerilor.

Un aspect pe care Daniel Nicolae îl consideră important, atunci când vine vorba de soluțiile Innoship, ține de posibilitatea de a implementa prin intermediul unei singure interfețe(API) accesul la multiple metode de livrare, fără să fii nevoit să apelezi la implementări pentru fiecare furnizor de servicii de curierat în parte.

În urma unei investiții recente, atrase din partea Alsendo Group, o companie din portofoliul Abris Capital, Innoship își extinde liniile de business pe care le are în prezent.

„Avem un fond de investiții de private equity din Polonia care ne pune laolaltă cu alte două companii din Polonia și Cehia. Astfel, Innoship este prezent în cele trei țări cu tehnologie pentru retaileri din perspectiva managementului de livrări. Adițional, reușim să culegem feedback din partea retailerilor din toată zona și să înțelegem ce e important pentru ei în automatizarea interacțiunii cu firmele de curierat. Doar unul dintre exemple este verificarea facturii”, explică Daniel Nicolae.

Acesta se referă la automatizarea verificării facturilor. În piețe precum Polonia, conform precizărilor sale, fiind vorba de facturi care ajung în total la jumătate de milion de euro pe lună în cazul serviciilor de curierat.

”Noi ne extinem în tot ceea ce înseamnă interacțiunea retailer-curier-client final, pe toate automatizările care ar putea exista în această direcție” explică Daniel Nicolae.

Simeon Geisman: Uită-te la nevoile clientului și du-te mai departe cu experiența pe care i-o poți oferi în magazinul fizic

Simeon Geisman, retail industry business technology consultant în cadrul companiei Zebra Technologies, consideră că acea comoditate oferită în online poate fi transpusă și în experiența clientului care merge în locațiile fizice, prin prisma personalizării experienței de exemplu, însă e importantă alegerea tehnologiei.

”Am văzut multe aplicații care fac acest lucru, dar clienții nu le deschid în magazine. Mai puțin de 10% își deschid aplicația în magazine și mulți dintre cei care o fac nu merg prin întreg procesul oferit de soluție, ci o deschid pentru câteva secunde, se uită la ce au nevoie și apoi o o închid”, explică Geisman.

Acesta explică faptul că situația din trecut în care clienții aveau 10 carduri de loialitate în portofel, de la diverși retaileri, s-a transformat în situația în care au 10 aplicații diferite pe care nu le deschid din cauza notificărilor numeroase pe care le primesc.

”Noi, ca tehnologie, avem dispozitivele Scan & Go, unde designul ergonomic a fost gândit pentru nevoile clientului. Avem retaileri(care le folosesc n.r.) în cazul cărora 30% din clienți au parte de comoditatea din online în experiența din offline”, a precizat Geisman, precizând drept concluzie faptul că retailerii trebuie să se uite la nevoile clientului când aleg tehnologia, nu la ultimele tehnologii în trend.

Puteți urmări conferința integral pe link-ul de ">AICI.

Evenimentul Retail Arena este organizat de wall-street.ro și Retail.ro, VTEX fiind Main Partner, iar FAN Courier, Online Commerce Day Partner. La categoria Gold Partners intră Cargus, P3 Logistics Parks, Carrefour, Oney, Sameday, iar la Silver Partners îi găsim pe Motorola, Raiffeisen Bank, DWF, Mastercard, GUN Media, Ortec, RTB House, CustomSoft, BaseLinker, Emag, AFI Europe, VIVO!, Environ, Answear, TBI Bank, OLX Business, Offerista, Altex, dar și dm drogerie markt, Httpool și Jidvei. La categoria Sponsor îi avem pe Optimized, MTH Digital, Innoship.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri