Mai sunt trei saptamani pana la evenimentul reducerilor din acest an si mai multi retaileri din piata au inceput, mai mult sau mai putin timid, sa marketeze evenimentul incercand sa atraga cat mai multi clienti pe 29 noiembrie. Domo si PCGarage Grup au iesit recent in fata cu doua campanii de marketing diferite.

Domo, unul dintre cei mai mari retaileri electroIT traditionali din piata, a lansat pe 1 noiembrie aplicatia „Spune ce-ti doresti de Black Friday”, oferind posibilitatea clientilor sa isi comunice asteptarile.

Practic, aplicatia, simpla ca design si functionalitati, este realizat sub forma unui chestionar cu doar cinci întrebri, accesibil prin intermediul unui QR code i/sau link web. Pentru ca rezultatele s fie cât mai exacte, Domo a alocat QR coduri diferite, în functie de localizarea geografic a respondenilor i în funcie de platformele de comunicare stabilite. Participanii vor putea accesa aplicaia din orice magazin Domo, de pe site-ul Domo.ro, newsletter-ul Domo, campania de bannere care se va derula on-line sau din machetele de pres.

Pentru a fi mai motivati sa completeze chestionarul, Domo a pus la bataie si cinci tablete Prestigio ce urmeaza a fi oferite prin tragere la sorti. Valabilitatea studiului este 1-15 noiembrie 2013.

Pe langa ideea in sine, este de remarcat o diferenta majora in strategia jucatorilor majori de pe piata. eMag.ro, cel mai mare retailer online din tara, si-a gandit si negociat stocurile de Black Friday cu cateva luni in urma in timp ce Domo, daca va tine intr-adevar cont de sugestiile si dorintele clientilor, va trebui sa faca aprovizionari cu doar cateva zile inainte de eveniment.

„Rezultatele acestui studiu vor contribui la imbunatatirea intregului proces de ofertare pentru Black Friday. Vor fi avute in vedere aici atat aspecte care tin de ergonomizarea retelei de magazine si a site-ului Domo.ro, cat si adaptarea portofoliului de produse destinate acestui eveniment pentru fiecare target in parte”, subliniaza oficialii Domo. Sondajul poate fi accesat aici.

PC Garage sau “loteria produselor”

PC Garage Grup, companie care detine PCGarage.ro, PCFun.ro, ElectroFun.ro si GarageMall.ro incearca sa isi mareasca vanzarile si inainte de BlackFriday, dand startul unei campanii inedite de “price matching”.

Practic, PC Garage ofera clientilor sai posibilitatea ca indiferent de produsul achizitionat sa primeasca un voucher reprezentand diferenta dintre pretul la care a fost achizitionat produsul si preturile valabile in ziua de Black Friday (29 noiembrie). Acordarea voucherelor se realizeaza in mod automat in contul de client inregistrat in siteul www.pcgarage.ro. Campania se desfasoara in perioada 1-28 noiembrie

“PC Garage isi informeaza clientii ca strategia sa pentru campania de Black Friday include reduceri la produse din categoriile laptop, tablete, smartphone, componente si routere wireless. Magazinul acorda o atentie deosebita pasionatilor de gaming si promite acestora cateva surprize de proportii”, conform reprezentantilor companiei.

Cu alte cuvinte, PCGarage isi invita clientii sa cumpere produse (cat mai multe) inainte de Black Friday, acestia sperand ca se va nimeri ca unul dintre ele sa intre in campania de pe 29 noiembrie si sa primeasca, sub forma de vouchere valorice, diferenta dintre pretul normal si cel redus.

"Spre deosebire de alte magazine, PC Garage are un mecanism al istoricului de pret - care reprezinta o garantie ca produsele cu pret special de BlackFriday beneficiaza de o reducere reala fara a putea fi acuzati ca anterior am crescut pretul", puncteaza un reprezentant al Pc Garage, subliniind ca lista de reduceri va implica "cateva sute de produse".

Wall-Street.ro te va tine la curent cu cele mai interesante miscari legate de Black Friday.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri