”Dacă suntem cu adevărat sinceri, retailerii nu au fost tocmai niște exemple în această privință, în ultimul deceniu. Totuși, progrese începe să se vadă, iar la Leroy Merlin am început acum doi ani să schimbăm abordarea în această privință”, spune Frédéric Lamy.

Astfel primul indicator de performanță (KPI) urmărit de companie în privința sustenabilității este legat de siguranța clienților și a angajaților.

”Al doilea criteriu vizează diversitatea echipelor noastre. Așadar primele criterii nu sunt atât de tehnice, ci se bazează pe factorul uman în special . De asemenea facem progrese în privința integrării persoanelor cu dizabilități în grupul Leroy Merlin”, menționează Frédéric Lamy.

Retailerul francez de bricolaj are în vedere și indicatori ce țin de măsurarea amprentei de carbon, anul trecut fiind demarată o colaborare cu firme specializate în acest domeniu.

”De asemenea, măsurăm impactul asupra mediului al produselor pe care le comercializăm, al transportului acestor produse și al calității acestora. Nu în ultimul rând, în următorii 3 ani avem ca obiectiv reducerea cu 50% a cantității de plastic pe care o conțin produsele noastre”, susține, CEO-ul Leroy Merlin România.

Compania s-a implicat la startul pandemiei, în 2020, și în lupta împotriva COVID-19. Astfel, Leroy Merlin și Auchan România au amenajat un centru de spitalizare pentru persoane care au COVID-19, într-o clădire situată pe centura Capitalei, în zona Mogoşoaia, spaţiul fiind folosit pentru primirea, trierea, cazarea şi tratarea preliminară a bolnavilor.

Frédéric Lamy a participat la conferința SUSTENABIL ZI DE ZI – de la NICE TO BE la MUST BE, organizată de Eco Synergy și Asociația Environ.