Muzeul este dedicat educației pentru mediu și vrea să aducă în atenția publicului, în special a tinerilor, problema schimbărilor climatice. Acesta este situat la etajul 2 al Mega Mall București (Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5).

Avem nevoie de astfel de inițiative pentru a-i scoate pe elevi din băncile școlilor și pentru a-i învăța despre schimbările climatice nu doar la orele de geografie.

Cristian Valer Beseni, secretar de stat, Ministerul Mediului

Muzeul, unic în țara noastră, se adresează în principal elevilor, dar și părinților, profesorilor și tinerilor studenți și cuprinde instalații interactive, cu rol educațional, prin care aceștia sunt invitați să descopere, într-un mod inedit, informații care îi vor ajuta să devină cetățeni mai responsabili față de natură.

Vizitarea muzeului este gratuită. Acesta va fi plasat în Mega Mall în perioada 2 februarie – 31 noiembrie urmând ca apoi să fie mutat în alte centre comerciale din rețeaua NEPI.

Pe hârtie, schimbările climatice sunt în topul priorităților pentru companii

Schimbările climatice se află în top trei priorități pe agenda echipelor de conducere ale companiilor, la mică distanță după contextul economic și înaintea unor arii precum inovația, atragerea talentelor, problemele din lanțul de aprovizionare sau tensiunile geopolitice, potrivit studiului Deloitte „CxO Sustainability Report 2023”.

Cele mai multe organizații au resimțit efectele schimbărilor climatice în 2022, în special în ceea ce privește lanțurile de aprovizionare și accesibilitatea resurselor (46%), unele modificări în obiceiurile de consum ale clienților (45%), reglementările în domeniul ESG – Environment, Social, Governance (42%) și daunele provocate de fenomenele meteorologice extreme (41%), iar 61% dintre executivi sunt de părere că schimbările climatice vor influența semnificativ strategiile și operațiunile companiilor în următorii trei ani.

Sursa foto: Wall-Street.ro