Provus planuieste sa dezvolte zona de retail pe care a intrat dupa preluarea Supercard, planuind lansarea unor noi solutii pentru clientii cardurilor de fidelizare, a anuntat Utku Ogrendil, presedintele procesatorului de tranzactii bancare Provus.

Utku Ogrendil, CEO Provus, a vorbit in cadrul emisiunii WALL STREET 360 despre efectele preluarii Supercard si despre planurile pentru zona de retail.

Provus Service Provider, unul dintre principalii jucatori de pe piata de carduri bancare din Romania a preluat la finalul anului trecut pachetul majoritar de actiuni al producatorului de carduri non-bancare (carduri de fidelizare, cadou) Supercard Solutions & Services.

Utku Ogrendil spune ca, in ciuda crizei, care a afectat piata bancara si segmentul de carduri, Provus a reusit sa aduca noi clienti in ultimii patru ani, iar 2014 nu reprezinta o abatere. Cel mai important eveniment de anul acesta pentru Provus este adaugarea unei noi linii de business odata cu preluarea Supercard, care genereaza in jur de 25-30% din cifra de afaceri a Provus, acest procent reprezentand in jur de 2,5 milioane de euro, in conditiile in care grupul va depasi cifra de 10 milioane de euro la finalul anului.

Ne-am propus sa oferim solutii noi care sa modernizeze programele de fidelitate existente.

„Dupa noua luni de la achizitie avem cateva noi solutii pe care le vom lansa in curand, in zona de retail. Supercard dezvolta solutii de fidelizarea adresate acestui domeniu de peste 14 ani si vrem sa folosim aceasta experienta nu numai pentru proiecte in Romania, dar si in tarile in care suntem prezenti sau dorim sa ne extindem”, dezvaluie Utku Ogrendil.

Supercard reprezinta un segment nou pentru Provus, prin care procesatorul de tranzactii bancare poate ajunge si la comercianti. In plus, Provus isi propune sa mentina Supercard in topul furnizorilor de solutii de fidelizare, prin solutii ca POS sharing, SuperWallet, Connect-to-web sau Euro 26, care ajuta zona de retail sa raspunda asteptarilor bazei de clienti, arata presedintele Provus.

„In acest an si pentru urmatoarea perioada ne-am propus sa oferim solutii noi care sa modernizeze programele de fidelitate existente si sa imbunatateasca experienta clintilor finali”, explica Utku Ogrendil.

Utku Ogrendil are o experienta de peste un deceniu in sistemul bancar. A fost broker in America, iar in Romania a lucrat la Credit Europe Bank si Banca Transilvania. Activeaza la Provus de patru ani si jumatate.

Proiectul TV WALL-STREET 360 este un format interactiv cu focus pe analiza de business. Saptamana 22-26 septembrie, dedicata inovatiei in banking si platilor cu cardul, este realizata in parteneriat cu procesatorul de tranzactii bancare Provus.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri