Lorand Balint, managing director al Leo Burnett, a fost invitatul emsiunii WALL-STREET 360, in care a vorbit despre tendintele din publicitate. Urmareste inregistrarea discutiei in materialul VIDEO de mai sus.

  • Viziunea pentru 2014 este sa avem o agentie fluida, lycra-agency, o agentie care sa ia orice forma in orice moment, in functie de proiectele pe care le avem si de clientii pe care ii aducem. Flexibilitatea este cel mai important cuvant in publicitatea de astazi.
  • Oameni de digital sunt mai scumpi decat cei de traditional in publicitate. La nivel de consumator, insa, nu exista ruptura intre digital, traditional, tv, print sau outdoor.
  • Reaprindem derby-ul publicitatii romanesti.
  • A fost un singur pitch mare in 2014 pe piata din Romania, in rest nu au fost jocuri mari pe care sa le poti castiga. Noi avem niste zone de dezvoltare bine creionate pentru 2015: farma, sport-marketing, telecom, business to business marketing.
  • Provocarea este foarte mare pe B2B, pentru ca in Romania se face foarte putin cu adevarat. Eu cred in viitorul B2B in Romania.

Urmareste inregistrarea emisiunii pentru a afla mai multe despre tendintele din advertising de la Lorand Balint.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 20-26 octombrie, dedicata Marketingului, este realizata in parteneriat cu retailArena.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri