Clientii care detin un smartphone sunt cei mai receptivi la wearables, iar in urmatorii doi ani aproximativ jumatate din acestia ar putea detine un astfel de device, a declarat Cristina Patesan, manager divizie produse la Orange Romania.

Orange a lansat conceptul de wearable pe piata anul trecut. "Acestea includ bratarile de fitness si smartwatch-uri, care monitorizeaza activitatea clientilor si ii ajuta sa aiba o viata mai sanatoasa", sustine Cristina Patesan.

In ceea ce priveste strategia de vanzare, Orange se indreapta in principal catre utilizatorii de smartphone, identificati ca fiind cei receptivi la device-urile de tip wearables.

"Estimam ca in urmatorii doi ani, un procent semnificativ din utilizatorii de smartphone, circa 50%, vor purta la mana un astfel de wearable", adauga managerul Orange.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri