Alexandra Faciu, Orange: Prima generatie de ceasuri inteligente s-a ieftinit deja cu 50%

Rata de ieftinire a ceasurilor inteligente (smartwatch-uri) se stabileste in functie de durata de viata a acestor device-uri, cele din prima generatie ieftinindu-se cu 50% fata de momentul lansarii, sustine Alexandra Fanciu, senior product manager Orange.

Astfel, cel mai mare operator de telecomunicatii de pe piata locala, Orange, vinde smartwatch-urile din prima generatie la un pret redus cu 50% fata de cel initial.

"Pe masura ce apar modele noi, cele care sunt deja in portofoliu de cateva luni sau un an, se ieftinesc si astfel devin accesibile tuturor clientilor. In portofoliul nostru, prima generatie de smartwatch-uri a scazut cu 50% fata de pretul de lansare, la 149 de euro", a declarat Alexandra Fanciu la WALL-STREET 360.

Emisiunea WALL-STREET 360 este difuzata in fiecare zi la ora 12:30. Saptamana 3-7 noiembrie este dedicata Mobilitatii IT&C si este realizata in parteneriat cu Orange Romania.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri