eMag intra pe segmentul de fashion. Violeta Luca (speaker la ecomTEAM) explica strategia companiei in 2015

eMag, cel mai mare retailer online din Romania, introduce la finele lunii martie o noua categorie in portofoliu, fashion, dupa ce anul trecut a intrat pe segmentul home & deco si a anuntat parteneriatul cu Mega Image. Violeta Luca, director executiv al eMag, vorbeste in cadrul emisiunii de business WALL-STREET 360 despre aceasta extindere si despre strategia magazinului online in 2015.

Violeta Luca va fi speaker la ecomTEAM, evenimentul inceputului de an in e-commerce care are loc la Brasov in data de 1-2 aprilie.

“Pregatim intrarea pe segmentul fashion de noua luni. Spre comparatie, pregatirea proiectului de supermarket s-a intins pe durata unui an de zile, in timp ce pregatirea altor lansari de categorii a durat trei luni. In zona de comercial&marketing lucreaza 10 angajati doar pe fashion”, spune Violeta Luca.

“Ne dorim sa fim experti in fiecare categorie pe care o comercializam, astfel incat sa fim destinatia de shopping pentru orice cumparator. Acest deziderat presupune sa extindem in permanenta portofoliul de produse cu branduri noi, cu servicii noi si valoroase pentru client, sa dezvoltam platforma marketplace (functionalitati, procese, numar de vendori), lucrand in permanenta la imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor.” (Violeta Luca)

ecomTeam este cel mai important eveniment regional de e-commerce, organizat de wall-street.ro si fondat de 2 Parale. Partenerii evenimentului sunt Vodafone, Zitec, DPD, iar evenimentul se bucura si de sustinerea PayU, Okian si Microsoft. In perioada 12-13 martie poti beneficia de un discount de 25% pentru biletele achizitionate la conferinta sau workshop-uri.

Citeste si
Peste 16.000 de selleri activi in eMAG Marketplace, crestere de 52%