Cecilia Tanasoiu, managing partner al agentiei Prometheus, parte a The Group, a vorbit la emisiunea WALL-STREET 360 despre dezvoltarea rapida a nisei de programmating buying pe piata locala si despre tendintele anului in online-ul romanesc.

O dovada importanta a faptului ca zona de programmatic buying castiga tot mai mult teren in online este faptul ca agentia Prometheus are clienti care aloca si jumatate din bugete pentru acest segment, a explicat Cecilia Tanasoiu.

WALL-STREET 360, difuzata in fiecare zi la ora 12:30, este un format interactiv cu focus pe analiza de business. De luni pana vineri, invitatii WALL-STREET 360 abordeaza din diverse unghiuri subiecte fierbinti din cele mai importante industrii.

Sursa foto: Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri