Printre cele mai mari provocari ale unui radio pentru intreaga familie este crearea de continut prin care sa-i faci pe parinti sa nu se mai simta vinovati ca nu petrec destul timp alaturi de copil, a declarat in cadrul emisiunii Wall-Street 360 Nadia Tataru, fondator al Itsy Bitsy, un radio care se adreseaza parintilor si copiilor.

“Cand am lansat radioul cel mai dificil a fost faptul ca nu aveam de unde sa ne inspiram, am fost primul astfel de radio din Europa. Nu existau oameni care sa ne ajute sa realizam continutul. Apoi, a fost greu faptul ca a trebuit sa convingem directorii de marketing, in special pe cei care nu aveau copii, ca nu suntem doar un radio pentru cei mici. Acum, insa, cel mai dificil este sa-i facem pe parinti sa nu se mai simta vinovati ca nu petrec timp indeajuns alaturi de copii. Multi merg acasa foarte tristi si simt nevoia sa cumpere multe jucarii pentru a compensa timpul pe care nu l-au petrecut impreuna. Parintii ar trebui sa inceapa sa zambeasca de cand intra in bloc, nu in casa, si sa se pregateasca de intalnirea cu copilul ca pentru o mare sarbatoare. Sa incercam sa transforme acest timp pe care il au intr-un timp de calitate”, a afirma Tataru.

Itsy Bitsy este un post de radio lansat in decembrie 2005, initial fiind unul care se adresa mai ales copiilor. De-a lungul anilor postul s-a schimbat oferind tot mai mult continut pentru parinti, in prezent radioul fiind perceput ca fiind pentru intreaga familie.

Astfel, intre orele 9.00 si 17.00 continutul este adresat parintilor, iar dimineata (7.00-si 9.00) si seara (17.00-21.30) programele sunt atat pentru copii cat si pentru parinti.

Afla mai multe despre businessul Itsy Bitsy din emisiunea Wall-Street 360.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri