Intalnirea a avut loc la Restaurant Cucina din JW Marriott, un loc pe care Daniel Nicolescu il frecventeaza destul de des, avand in vedere ca este aproape de birou. El este de altfel foarte familiar cu ospatarii dar si cu meniul. “Au niste paste extraordinare aici! Gnocchi cu branza sunt, la fel, foarte bune si extrem de satioase”, imi spune el, vazandu-ma pierdut in fata unui meniu eminamente in italiana. Ce vina sa aiba saracii consumatori romani care nu sunt familiarizati cu aceasta limba straina? Merg pe mana lui.

La inceputul discutiei atingem “subiectul fierbinte” al lunii in zona de online – intrarea Carrefour pe zona de livrari la domiciliu, cu plata prin card. Este, dupa cum am scris si in articolul “Anul intrarilor in online: tot mai multi mamuti din retailul traditional incep sa vanda pe Internet”, unul dintre subiectele preferate ale lui Daniel. „Intr-adevar, este Anul intrarilor!”, subliniaza seful PayU, din tonalitate dandu-ti seama ca pune majuscula pe subiect. „Se deschide o noua verticala – dupa Metro, acum un an, a urmat Carrefour si Cora se pregateste de asemenea, prin site-ul Cora Digital. In prezent, acestia din urma nu vand insa decat o gama redusa de produse pe Internet”.

Implementati plata online!

Dupa ce epuizam (pe moment) subiectul hipermarket-urilor ce intra, au intrat si vor intra pe zona de livrari la domiciliu, sunt curios sa aflu de la seful PayU ce pierd magazinele online care nu implementeaza in cadrul site-urilor posibilitatea de a comanda online, prin card.

In primul rand, spune Nicolescu, usor aplecat in fata, trebuie sa iti intelegi clientul. Daca un business nu este capabil sa incheie vanzarea prin orice metoda de plata doreste clientul, practic pierde o nisa intreaga. “Eu nu am niciodata mai mult de 3-400 de lei, cash, in portofel. Nici nu am cum, fizic! Si daca intru intr-un magazin si vreau sa cumpar ceva si ei nu permit plata prin card, pe mine m-au pierdut”, spune, ridicand din umeri, Daniel Nicolescu.