Mihaela Mocanu


2 Iulie 2014
Apanajul francizorului

Recent a aparut un interviu cu cel despre care se spune ca a initiat leasingul auto, Michael Pascucci. Printre cele trei sfaturi de capatai pe care le-a dat, in vederea pornirii unei afaceri de...

citeste editorialul
21 Mai 2014
Paradigma: francizat?

Franciza este o forma de colaborare comerciala puternic infuzata de factorul uman: relatia care se stabileste intre francizor si fiecare dintre francizatii sai se intemeiaza tocmai pe calitatile...

citeste editorialul

12 Ianuarie 2014
Francize mari, francize mici: conteaza marimea?

Avantajele ralierii la o retea de franciza, care nu sunt deloc neglijabile si pe care le-am expus intr-un articol anterior trebuie nuantate si in functie de reteaua la care intreprinzatorul doreste...

citeste editorialul
5 Ianuarie 2014
O idee de afacere pentru 2014 sau beneficiile francizei

Schitam in articolele anterioare caracteristicile fundamentale ale francizei si explicam de ce nu este benefica lansarea unei francize inainte de suficienta testare a conceptului francizabil -...

citeste editorialul

24 Noiembrie 2013
I want to franchise and I want it NOW sau graba strica treaba

„De ce tocmai acum?” este intrebarea pe care am adresat-o tuturor celor care m-au intrebat cum pot sa faca acest lucru, respectiv sa se dezvolte in franciza. Motivatia care sta la baza...

citeste editorialul
2 Octombrie 2013
Ce au in comun McDonald's si Guggenheim?

Spuneam in articolul anterior ca franciza este cea mai complexa forma de distributie in retea, exigentele sale impunand replicarea metodei de comercializare intocmai, iar derapajele fiind...

citeste editorialul

15 Septembrie 2013
Franciza, un succes pe trei piloni

Franciza este un model de business pentru care apetitul antreprenorilor romani, cat si al investitorilor straini ramane ridicat, indicator fidel fiind abundentele informatii despre...

citeste editorialul
Setari Cookie-uri